Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Ik kan nog begrijpen dat er mensen zijn, echte die-hard verzamelaars die een fortuin neertellen voor een toestel dat heel zeldzaam is. Maar zo uniek is die Jup 8 dan ook weer niet.
Origineel geplaatst door Leo
mee eens. dat zijn er maar weinig, die echt zeldzaam zijn. en dan zijn er ook nog mensen die beweren dat een minimoog of microwave 1 een rare find is. naja.
Origineel geplaatst door sinew1958
Zo'n Jup wordt een goudmijntje,nu niet maar binnen twintig jaar zijn er wel (rijke)verzamelaars die er 25000 euro voor willen neertellen.
Eigenlijk zou ik ook oude synth's moeten kopen,en binnen twintig jaar verkopen.Voor m'n oude dag.
Goeie investering
Origineel geplaatst door sinew1958
Zo'n Jup wordt een goudmijntje,nu niet maar binnen twintig jaar zijn er wel (rijke)verzamelaars die er 25000 euro voor willen neertellen.
Eigenlijk zou ik ook oude synth's moeten kopen,en binnen twintig jaar verkopen.Voor m'n oude dag.
Goeie investering
Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Dan kan je je geld beter in een verzering stoppen.
Want zo'n rendement binnen 20 jaar is helemaal niet zo goed hoor.
Als je het geld wegzet met 10% rente dan is 2600,- na 25 jaar ongeveer 25,000 geworden.
Als je een Jupiter8 koopt misschien (volgens jou dan) ook, maar binnen 25 jaar is je jupiter 8 wel 100 keer kapot gegaan en heb je mischien wel 8.000 euro onkosten eraan gehad.
Ik denk dast je dit soort machines alleen moet kopen als je ze graag wilt hebben en niet als investering.
Origineel geplaatst door MadR
10 % rendement is best netjes als je het mij vraagt..
tis trouwens 2600, 10 %, 20 jaar = 17491
en 2600,10 %, 25 jaar = 28170
En 2600, 20 jaar met een eind bedrag van 20.000 is zo'n 11 % rendement per jaar .. dat krijg je zoiezo nergens zonder risico
dus ...
tis trouwens 2600, 10 %, 20 jaar = 17491
en 2600,10 %, 25 jaar = 28170
En 2600, 20 jaar met een eind bedrag van 20.000 is zo'n 11 % rendement per jaar .. dat krijg je zoiezo nergens zonder risico
dus ...
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Je gaat je al bijna afvragen wat een JP-8000 over 20 jaar zal doen.
Het jammere is altijd bij dit soort synths dat je ook wel een risico loopt. Wie zegt dat hij het over een jaar of 2 nog doet.daar breek ik mijn hoofd ook over...het moet toch zo zijn dat moderne machines ook klassieker kunnen worden..

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
het moet toch zo zijn dat moderne machines ook klassieker kunnen worden..
)
)Origineel geplaatst door ralphvanzeel
10%....das maar weinig![]()
Origineel geplaatst door Ton
Hey Ralph,
Wat zou een OB1 in 20 jaar doen. Ik wil op m'n 70e namelijk een leuke boot kopen.........