Roland SP 404

Kashu

Nieuwkomer
Hallo!

Wie weet of je bij een Roland SP 404 ook de snelheid van een opgenomen Sample kan instellen?
Ik heb 't boekje al van voor naar achter en weer terug doorgenomen, en daar kan ik het niet in vinden..

:confused:

Door tijdens het afspelen van je Sample (bijvoorbeeld met 'hold') de 'time/BPM' knop ingedrukt te houden en dan te draaien aan knop 'ctrl1' en eventueel ook 'ctrl2'.

En misschien weet jij hoe je kan zien hoe snel de muziek van je platenspeler draait in BPM? Dat heb ik namelijk nog niet gevonden..

Bevalt ie je trouwens, de Roland SP 404?

Origineel geplaatst door Kashu
Door tijdens het afspelen van je Sample (bijvoorbeeld met 'hold') de 'time/BPM' knop ingedrukt te houden en dan te draaien aan knop 'ctrl1' en eventueel ook 'ctrl2'.

En misschien weet jij hoe je kan zien hoe snel de muziek van je platenspeler draait in BPM? Dat heb ik namelijk nog niet gevonden..

Bevalt ie je trouwens, de Roland SP 404?

ik vind het een handig ding, gebruik hem alleen om zo nu en dan iets geks te laten horen tijdens een optreden,
er kan echter veel meer mee, heel handig vind ik de CF kaartjes die je snel kunt vullen vanaf de pc
met voorbewerkte samples.

"weet jij hoe je kan zien hoe snel de muziek van je platenspeler draait in BPM" nee, geen idee, maar heb
zoiets eigenlijk niet nodig

Back