M-Audio Axiom

A.V producties

Goeiendag eem !
hallo,

Ik ben van plan om binnenkort de m-audio auxicom te gaan kopen die niewe midi controller , zijn hier recenties over , kan ik hier leuke noten mee spelen voor mijn producties?'

groetjes,

Avproducties

Re: m-auio auxicom...

Origineel geplaatst door A.V producties
hallo,

Ik ben van plan om binnenkort de m-audio auxicom te gaan kopen die niewe midi controller , zijn hier recenties over , kan ik hier leuke noten mee spelen voor mijn producties?'

groetjes,

Avproducties

Ken het model niet.. Bedoel je niet gewoon de Axiom? Gewoon een cotroller-keyboardje toch?
Of je leuke noten speelt, hangt van jezelf af, niewaar? 8)

Ik ben van plan om binnenkort de m-audio auxicom te gaan kopen die niewe midi controller , zijn hier recenties over
http://reviews.harmony-central.com/reviews/Keyboard+And+MIDI/product/M-Audio/AXIOM+49/10/1

Genoeg, gewoon even zoeken :). M-Audio heeft op hun eigen site ook vaak links naar reviews staan.

kan ik hier leuke noten mee spelen voor mijn producties?
Het ding maakt geen geluid, maar ik zou niet weten waarom niet :p. Schijnt een wat luxuezer toetsenbord te hebben dan de meeste el cheapo controllers.

..

..

Hallo,

ik ben nog een beetje onzeker over sommige dingen en dat is :

Wat kan ik precies met midi ik wil wel een klavier kopen maar het liefst wil ik gewoon dat het als een keabord wordt dat ik gewoon live of ,, in stukken kan opnemen .. kan dat hier mee ?

groejtes,

Arjan

Re: ..

Re: ..

Hallo,

ik ben nog een beetje onzeker over sommige dingen en dat is :

Wat kan ik precies met midi ik wil wel een klavier kopen maar het liefst wil ik gewoon dat het als een keabord wordt dat ik gewoon live of ,, in stukken kan opnemen .. kan dat hier mee ?

groejtes,

Arjan

ik heb de axiom 49 ben zelf pas gelden begonnen ik ken het apparaat nog ampert maar mensen die bij mij zijn geweest die al heel labg muziek maken vinden het een erg fijn apparaat ik vind em ook erg fijn toetsen voelen lekker aan en niet brak

je kunt alles perfect instellen hoe je wilt opnemen je effecten instellen welke effecten moet ze alleen aanknopen aan dat bepaalde geluid knopje je moet eens goed kijken op de site van m-audio daar staat alles op en voor 300 euro heb je een perfecte midi controller ik wil em nie meer kwijt

Stel je een midi keyboard simpel voor als gewoon een een piano/casio oid keyboard waar geen geluid uit komt. Als je erop speelt wordt er een midi signaal verzonden naar je computer om vst's e.d. te besturen, of naar een hardware synth om deze aan te sturen.

Verder kan je allerlei leuke dingen instellen op de Axiom, met de faders kun je bijv de mixer in je producingprogramma regelen en nog veel meer. Ben zelf ook van plan de Axiom 61 te kopen, dus als iemand hem 2de hands heeft? Stuur een pm ;)

Die heb ik inderdaad gezien, maar ik ben eigenlijk opzoek naar de 61 key versie :)

Back