TR-909 nog een uurtje

daarom was ik ook ff benieuwd naar een reply van r-ond .. of dit nou wel of niet dezelfde TR is ..

misschien is t dus gewoon een kut tr waar iemand in een desperate aktie een valse handtekening op gekalkt heeft

maar goed, t zal mij een worst zijn .. voorlopig komt hier toch geen tr-909 .. wel een 707 morgen :luv:

hm het was dus niet de TR die R-ond verkocht dan denk ik .. maar goed, whatever

..

..

Dit is een MR Mills handtekening

Attachments

• dsc00582.jpg
    dsc00582.jpg
    11,3 KB · Bekeken: 89
Re: ..

Origineel geplaatst door rombraz

Says who??? ik neem het allemaal met een korrelzout zolang ik hem het niet zelf heb zien doen.
Als ik mijn hardware ooit zou laten signeren (bijv AUX88 )
Dan zou ik zowiezo er een foto van maken met mij,AUX88 en de TR909.
Die kans krijg ik nooit meer. maar ik vroeg daar weleens eens naar of ze zo'n soort foto hadden maar die hadden ze dan weer niet. (909verkopers).

Oftewel: Eerst zien 8D Dan geloven :engel:

re

re

Origineel geplaatst door resonance
daarom was ik ook ff benieuwd naar een reply van r-ond .. of dit nou wel of niet dezelfde TR is ..

misschien is t dus gewoon een kut tr waar iemand in een desperate aktie een valse handtekening op gekalkt heeft

maar goed, t zal mij een worst zijn .. voorlopig komt hier toch geen tr-909 .. wel een 707 morgen :luv:

hm het was dus niet de TR die R-ond verkocht dan denk ik .. maar goed, whatever

haha ik moet altijd wel om je lachen Reso in positieve zin uiteraard..ik zal je ff helpen die 909 vanR-ond staat nu hier.

Re: Re: ..

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Says who??? ik neem het allemaal met een korrelzout zolang ik hem het niet zelf heb zien doen.
Die kans krijg ik nooit meer. maar ik vroeg daar weleens eens naar of ze zo'n soort foto hadden maar die hadden ze dan weer niet. (909verkopers).

Tja zal best dit is toch echt een echte, en wat de klank betreft ,deze klinkt heel goed ,

moet die wel met een analoge camera zijn gemaakt:D

Re: Re: Re: ..

moet die wel met een analoge camera zijn gemaakt:D

lol, ja ik wel de negatieve zien idd. Nee maar je snapt wel wat ik bedoel Rombraz en die van jou is heus wel echt

Re: Re: Re: Re: ..

Re: Re: Re: Re: ..

lol, ja ik wel de negatieve zien idd. Nee maar je snapt wel wat ik bedoel Rombraz en die van jou is heus wel echt

zekerss:)

Says I! :) Deze handtekening staat op een 909 die van Protone is (of is geweest, ben al een tijdje niet meer werkzaam in geluid en licht) Protone is een bedrijf in Utrecht wat backlines enzo verhuurt.. Ik heb ook een tijd bij zo'n soort bedrijf gewerkt, en wij huurden vaak wat in bij protone.. Heb er op de zaak nog een tijdje mee staan pielen (altijd leuk over een kwtje of
tien :D ) De baas van Protone was kennelijk nogal gesteld op die handtekening, want toen ik belde dat ik m terug kwam brengen zei ik er voor de gein bij dat ik dat lelijke gekras er ff afgehaald had.. Ging goed over de zeik..:D :D
Protone had naar mijn weten maar een 909, en daar moest mr Mills het mee doen, geen garantie voor een harde kik dus...

Re: Caudex

Re: Caudex

Het is idd Caudex uit Zwolle. Ik sprak hem van de week nog en hoorde dat hij de 909 op ebay had gezet. Hij deed er ook geen fuck mee, dus opzich logisch.

Meteen gezegd dattie voor dit soort dingen mij ook wel ff had mogen bellen. Maar k geloof dattie op iets meer had gerekend dan wattie er nu voor vangt. Zal wel balen.

Laatst gewijzigd:
Re: Re: Caudex

Re: Re: Caudex

Origineel geplaatst door The Poisoner
Het is idd Caudex uit Zwolle. Ik sprak hem van de week nog en hoorde dat hij de 909 op ebay had gezet. Hij deed er ook geen fuck mee, dus opzich logisch.

Meteen gezegd dattie voor dit soort dingen mij ook wel ff had mogen bellen. Maar k geloof dattie op iets meer had gerekend dan wattie er nu voor vangt. Zal wel balen.
was t een echte wil iedereen weten ,..hieroo
en waaristie eropgeslopen de signature
ben benieuwd laat mr koudex
zelf ff reacten ,..
ben benieuwd
dan zijn die broodje aap verhalen ook de wereld uit
mbt de verschillende signatures

Origineel geplaatst door koediman
:biertje:
duidelijk toch ,..twe verschillende signatures
ik heb al jaren verschillende handtekeingen ,..net as mn "hand 8D schrift "

attachment.php

Bedankt, je hebt het bewijs geleverd dat de handtekening op mijn oude 909 echt is.

fd_1.JPG

De T's zijn hetzelfde, en ze kruisen de H's op dezelfde manier.
De ANK's worden op dezelfde manier geschreven, zij het de ene keer dichter op elkaar dan de andere keer.
Zelfs de haal achter de S is zichtbaar op beide drumcomputers.
De J en E zijn vrijwel exact hetzelfde.
Vanaf de dubbele F's begint het op mijn oude 909 op gekras te lijken, en ik kan ook geen M meer onderscheiden. Maar dit komt omdat de handtekening een stuk sneller is gezet dan de andere, zoals ook zichtbaar is aan de handtekening in z'n geheel.

Ik heb zelf anderhalf jaar op een incassobureau handtekeningen op echtheid gecontroleerd en dit is wat je noemt een 100% hit.

@ The Poisoner: nee, ik baal niet. Zoals ik op een ander forum al zei: "Als ik 'm niet verkoop dan smijt ik 'm uit 't raam."
Tuurlijk was het fijn geweest als het hoger was uitgevallen, maar hij is verkocht, dat vind ik het belangrijkst. Anders had ik wel een ander minimumbedrag ingevuld, of hem op een andere site aangeboden.

Verder las ik dacht ik iets over niet goed werken o.i.d. Ik had hem afgelopen maand nog van binnen laten bekijken door iemand die apparatuur nakijkt voor z'n werk, omdat twee knoppen haperden, en daarna deed alles het weer perfect. ;)

mail ; oude eig willem...;
de mijne werd altijd door monumental geleend en ook door UDC en ook door Traffic!!!!
voor Jeff Mills en Richie Hawtin!!!!!

end of story
rombraz zo ist en niet anders [mbt deze dan]

Back