Jajajajajajaja, er zijn al ZAT topics hier over (bijna allemaal bekeken), maar (uiteraard
) vind ik mijn "probleem" niet in terug.
Volgende is 't geval:
Ik ga in m'n achterkamer m'n 'crib' bouwen, maar de volgende hindernissen zijn er:
-'t Is een huurhuis (ofwel 'k ga geen drastische verbouwingen doen; da's zonde)
-Er zit een radiator(verwarming) in (lekker warm, maar ook lekker geluidsdoorgevend)
-Er zitten ramen in (wel dubbelglas, maar toch).
Zie ook plaatje.
Ik zal 't niet perfect geluidsdicht krijgen, en dat hoeft ook niet (heb geen P.A. en/of subwoofer in de studio, dus ach..), maar zijn er tips voor een beetje makkelijke (en beetje toonbare) isolatie van raam en verwarming?
Heb al ideeën als een muur voor 't raam zetten en die isoleren gehoord, maar dat ziet er niet uit als je vanuit de tuin naar binnen kijkt, vind ik..
Een dik gordijn een idee? Niet echt de oplossing voor geluidsisolatie volgens de kenners, maarre..?
Kortom: HELP?! please..?
) vind ik mijn "probleem" niet in terug.Volgende is 't geval:
Ik ga in m'n achterkamer m'n 'crib' bouwen, maar de volgende hindernissen zijn er:
-'t Is een huurhuis (ofwel 'k ga geen drastische verbouwingen doen; da's zonde)
-Er zit een radiator(verwarming) in (lekker warm, maar ook lekker geluidsdoorgevend)
-Er zitten ramen in (wel dubbelglas, maar toch).
Zie ook plaatje.
Ik zal 't niet perfect geluidsdicht krijgen, en dat hoeft ook niet (heb geen P.A. en/of subwoofer in de studio, dus ach..), maar zijn er tips voor een beetje makkelijke (en beetje toonbare) isolatie van raam en verwarming?
Heb al ideeën als een muur voor 't raam zetten en die isoleren gehoord, maar dat ziet er niet uit als je vanuit de tuin naar binnen kijkt, vind ik..
Een dik gordijn een idee? Niet echt de oplossing voor geluidsisolatie volgens de kenners, maarre..?
Kortom: HELP?! please..?

uiteraard!
Ben nog steeds wel benieuwd..
), maar naar rechts toe (aansluitend aan keuken dus) zit een buurvrouw die vindt dat ik maar een andere hobby moet zoeken..
Alleen jammer dat ze niet bereid is tot afspraken ivm bepaalde 'oefentijden', etc. Maar da's een andere discussie.