Roland TR-909 RC 700 euro

dat lijkt me een goede deal!

ziet er ook knispervers uit nog dat bakkie!

Origineel geplaatst door nomore
hehehe, maar is niet de standaard 'officiele' naam toch? met google vindjetniet en google is de waarheid toch ;)
dat klopt, er staat "Rhythm Composer" omdat het een ritme apparaat is. De "officiƫle" naam is TR-909 TR staat voor "Transistor Rhythm". Net als dat bij de TB-303 de TB voor "Transistor Bass" staat.

woei een 909 in gloednieuwe :D staat voor 850 euro, ik wist dat het moest lukken. zo het kindje in me hokkie installeren

;)

Attachments

• dscf0052.jpg
    dscf0052.jpg
    36 KB · Bekeken: 102
Ziet er netjes uit, was ook van plan om erop te reageren, maar komt momenteel toch niet goed uit qua financiƫn :P Qua prijs is het volgens mij een redelijke uitzondering.

ja inderdaad, ik baalde al behoorlijk dat ik er vorig jaar geen kocht omdat ze toen allemaal rond de 850 zaten, nou is het allemaal weer 1000 tot 1200

gefeli-dat zekers

ik kreeg en net mailtje terug dat er iemand met geld teveel [meer] had geboden enisie dus al weg was :D
mooi xmplaartje ook niksmee toch
wou dat er meer van die ONZIN aanbiedingen kwamen
zijn dat nou gasten die de laatste tyd niet de markt plaatsen bezoeken en zomaaar hun tr voor 700
en ms20s voor 550.- en soo weg doen ,...wel ok

zie wel dat we zelf de prijsen hoog houden ,..want aster een leuk app op de markt gegooid wordt met een te hoog bedrag ala een tb303=1250.-/jeffmilss tr 909 1250.-dan wordt t als nog meteen verkocht

meer vraag dan aanbod

sc6
post een een geluids sttukkie weet niet hoe zoiets klinkt !!!:dubbel: :geslaagd: :{ :{

Origineel geplaatst door R-ond
post een een geluids sttukkie weet niet hoe zoiets klinkt !!!:dubbel: :geslaagd: :{ :{

voor jou altijd ron-d, 909 voorbeeldje

heb zo even wat in gepield op de 909 zelf best leuk je kan haast niet verkeerd gaan met die sequencer

Back