dissonantie
drawing the circle
I remember Toronto when Mylo went down...
Hey Cheimoon,
Oh, ik maak me geen illusies hoor! Maar het is wel zo handig als ik weet waar ik ongeveer heen wil gaan.
Toffe tip! En dan (denk ik) nog een split zodat ik op links met een lange VCA release de akkoorden erbij kan spelen. Het spel laat nog even op zich wachten, vermoed ik zo.
Ik zou heel Blind Curve eigenlijk wel willen nomineren als hoogtepunt, maar qua geluid zitten we met Mylo geloof ik wel op een gesynchroniseerde golflengte
Hey Cheimoon,
Origineel geplaatst door Cheimoon
Mark Kelly is (was?) trouwens wel een meester in het maken van subtiele geluiden die stiekem gewoon supergoed passen; niet wanhopen als je dat niet meteen lukt!
Oh, ik maak me geen illusies hoor! Maar het is wel zo handig als ik weet waar ik ongeveer heen wil gaan.
Oh, en zijn truc voor solo's: zet de release van de vcf-adsr heel groot, dan monofoon (okee, weinig keus hier op een Minimoog, maar goed) met portamento (altijd minstens een heel klein beetje voor de aansluiting/overgang tussen twe noten). Dan heb je bij lange noten gewoon een hand vrij voor je modwheel, en sowieso een hele goede flow in de sound (nou nog in het spel...).
Toffe tip! En dan (denk ik) nog een split zodat ik op links met een lange VCA release de akkoorden erbij kan spelen. Het spel laat nog even op zich wachten, vermoed ik zo.
En de vetste sound van heel MP is natuurlijk het sologeluid uit Milo (sowieso +/- het hoogtepunt van het album). PERIOD!Whatever - veel plezier d'rmee!
Ik zou heel Blind Curve eigenlijk wel willen nomineren als hoogtepunt, maar qua geluid zitten we met Mylo geloof ik wel op een gesynchroniseerde golflengte

).