Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
:luv: die leuke meid vind dat ik de kat van het dak van de c&a moet gaan redden op dit moment ..
dus ik ga nog maar eens even naar buiten:kimono:

Cool hok Lukast!!

"ik weet niet of ik hiero spijt van ga krijgen:"

ik heb het gevoel dat hier een wedstrijd gaande is," wie is mooier".... of bedoelje niet zulke opmerkingen. :D

Anoniempje en lukast allebij hebben jullie mooie gear. Het gaat er om wat er op het laatst op het schijfje komt te staan (of mp3) als je vind dat het netter moet dan moet je er wat aan doen. maar weg dromen bij een mooie studio is natuurlijk ook leuk

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Lukast
jamaar ik had deze nog niet gepost:D

ik weet niet of ik hiero spijt van ga krijgen:

oja maar 3 seconden geleden zag t er weer zo uit dus achja

zie je die fiets ?? dat kan toch echt niet

Ziet er gewoon super gezellig uit in huize lukast.

Die rommel.. sokken, fietsen, ik zou me er meteen thuis voelen, dat weet ik nu al.

Keep it up !!

:koffie:

The Underground Nuklear Shelter

The Underground Nuklear Shelter

img00807ot.jpg

Origineel geplaatst door mikemix
Mooie room, Sep.

FF domme vraag, wat is het voordeel van voet-fx op het bureau?:confused:

Dat als ik aan het pingelen ben met een hand kan tweaken en knopjes draaien, dat is me met mijn schoenen aan nooit gelukt toen ze nog op de grond stonden hehe.
Ik draai hou ervan om tijdens jammen enzo gewoon feedbacks etc van chorussen en dergelijke aan te passen. Efx zijn bij mij altijd aan gedraai onderhevig ;). Het niet zo dat ik een chorus instel en dat dan een half jaar zo ingesteld laat staan zeg maar ;)

Voornamelijk als ik met de Prodyssey bezig ben..of gewoon aan het mixen, halve slag draaien en ik kan aanpassen.

Ik heb eens alles even weggedaan en goed ingekrompen.

ministudioq12k71rm.jpg

:biertje:

Mooie studio anoniempje! Ziet er perfect uit!

Heb je dat meubel zelf gemaakt of is dat ergens gewoon te koop?

Zelf had ik ook zoiets in gedachte en was van plan zelf iets te gaan maken, maar dit ziet er wel erg mooi uit. Zo mooi zet ik het zelf niet in elkaar ben ik bang!

Origineel geplaatst door dsil
Zo mooi zet ik het zelf niet in elkaar ben ik bang!

Ik ook niet, heb hem ook overgenomen van forumlid baseman voor 200 euro, die heeft hem wel zelf gemaakt.

Aangezien ik helemaal leip word van al die studiofotoos van jullie plaats ik hierbij mijn eigen net ontworpen amateuristische cq beginnelingen studiootje. Gear spreekt voor zich neem ik aan...

Attachments

• dsc03364.jpg
    dsc03364.jpg
    44 KB · Bekeken: 127
Origineel geplaatst door rickrock
Aangezien ik helemaal leip word van al die studiofotoos van jullie plaats ik hierbij mijn eigen net ontworpen amateuristische cq beginnelingen studiootje. Gear spreekt voor zich neem ik aan...

Wat heb je eigenlijk met die electribes gedaan? Staan die op een steun ofzo?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back