Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door klausito
Ethereal, hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen door die kardanas van die dubbelbas door het rack heen te steken en het pedaal toch schuin en een stukje naar voren te plaatsen? Of zou dat per pedaal schelen?
Ik krijg dat nl. niet voor elkaar. Of zie ik het nou verkeerd op de foto? Beetje onscherpe foto trouwens.

Hier mijn laatste aanwinst:
td3.jpg

Ik heb de schuine stang van het rack wat verplaatst, de klem aan de verticale stang wat naar boven geschoven en de klem aan de laagste horizontale wat naar achter zodat de schuine stang wat verticaler kwam te staan, totdat het paste.. Het is nogsteeds kielekiele hoor, als het pedaal iets schuift zit ik tegen die stang aan, maar het staat nu perfect! Voor mij althans... :okdan:

Een panorama overzicht van mijn hobbie kamer:

crib_pan.jpg

niet heel mooi uitgelicht maar wel met een paar nieuwigheden :)

Attachments

• dscn2643.jpg
    dscn2643.jpg
    259,5 KB · Bekeken: 136
Origineel geplaatst door Hazes
niet heel mooi uitgelicht maar wel met een paar nieuwigheden :)

Die MPC: mooi oranje IS niet lelijk!

hoewel..:D

Origineel geplaatst door Maks
wat voor mixingdesk is dat?

Heb ik deze week gekocht :) Een soundtracs PC midi; is een modulaire inline tafel (in topconditie!). :{

@Zoidsity: Jij bent gewoon jaloers ;) De pads geven ook nog licht in het donker :D

hij wil niet toevallig acht kanalen ruilen tegen acht blindplaten en wat euro's? ;)

Ik ben bezig om m'n nieuwe studiootje te installeren. Vorig jaar huis verbouwd en nu heb ik een mooie aparte ruimte voor het hele spulletje.

Ben nog lang niet klaar trouwens hoor :)

Studio1.jpg

Studio2.jpg

Studio3.jpg

Studio4.jpg

Origineel geplaatst door Hazes
..@Zoidsity: Jij bent gewoon jaloers ;) De pads geven ook nog licht in het donker :D

:D

Die pads zijn wel weer gaaf/handig!

@crx303: mooie setup hoor!

Wat is dat voor een mengtafel?

Origineel geplaatst door klausito

Wat is dat voor een mengtafel?

Dat is een *TASCAM M-2524*, heb er zelf ook net een gescoord
alleen dan de 16 kanaals uitvoering.

heb ook eens een 2516 gehad. Vond het niet zo handig dat de bus-outputs op cinch aansluitingen zaten. Verder wel ok tafel.

Origineel geplaatst door mikemix
Dat is een *TASCAM M-2524*, heb er zelf ook net een gescoord
alleen dan de 16 kanaals uitvoering.

Inderdaad, komt oorspronkelijk van een forumlid hier geloof ik en is via m'n broer bij mij terecht gekomen (net zoals m'n halve setup :) )

Vind het een handige tafel met lekker EQ.

ik verkoop een M2524!

moet wel nagekeken worden of je moet genoegen nemen met de enkele gebreken en het praktisch gebruiken zoals ik heb gedaan

zie marktplaats sectie hier

Origineel geplaatst door nox
ik verkoop een M2524!

moet wel nagekeken worden of je moet genoegen nemen met de enkele gebreken en het praktisch gebruiken zoals ik heb gedaan

zie marktplaats sectie hier

Ik heb even een testje gedraaid, wat een tafel zeg, supersound.
Alles is "los" te halen en in de mix te plaatsen:{

Lekker he! :)

Ik heb net ontdekt waarvoor de Pre-functie op de effect sends nu echt handig voor is. Scheelt weer inserts prikken en met kabels klooien enzo :D

Origineel geplaatst door crx303
(net zoals m'n halve setup :) )

Ik tel zo 7 stuks gear inderdaad. Behalve die 303... apart verhaal is dat toch :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back