Dank allemaal voor de aardige reacties!
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Heb je je serverkast het raam uit geflikkerd? Of heb je daar een commode van gemaakt?
Die grote serverkast moest in het kader van ergonomie plaats maken voor wat kleiners, ik zet 'm daarom denk ik binnenkort maar te koop (voor een habbekrats...).
Origineel geplaatst door Leendert
Ik hoor eigenlijk nooit tracks van je.. Heb je releases? of gewoon tracks die te luisteren zijn?
Dank! Veel heb ik niet online staan, ik freubel meestal maar het één-en-ander.
Af en toe post ik hier wel eens een fragmentje, maar niet in tracks.
Origineel geplaatst door Hooihuis
Alleen van die stoel krijg je volgens mij een houten
tijdens een lange studiosessie
Ja, het beruchte stoeltje!

Op dit moment het eerstvolgende ding dat m'n aandacht heeft.
Ik ben druk aan het zoeken naar een betaalbare 2e hands Herman Miller Aeron of Mirra, even het juiste moment afwachten...
Origineel geplaatst door Subgroover
Ook dat dichte 19" rack vind ik wel zwaar ok! (zal wel schelen in de geluidsoverlast als je er herriebakken in hebt zitten?
)
Een dicht 19" rack scheelt enorm qua geluidsniveau, zodra je er je PC in stopt. Hiervoor had ik al zo'n rack, dat was echter 2x hoger en dieper. Maar ik wist zeker dat ik weer een soortgelijk rackje wilde. Gelukkig vond ik er pas ééntje bij een mede-forummer voor een aardig prijsje.
Maar een ding snap ik niet hè!
Dan heb je mooie spullen, goed ingericht, goeie monitors en dat zet je ze ZO neer... Zo kun je toch nooit een fatsoenlijk stereobeeld krijgen. Ik bedoel... koop gewoon 2 simpele monitor-statieven en zet ze iets verder uit elkaar!
Ik denk dat de foto ietwat vertekent qua breedte/diepte, dit door de lens-instelling.
Als ik achter m'n deskje zit, dan zit ik vrijwel in een gelijkbenige driehoek met m'n monitors. Over stereobeeld heb ik weinig te klagen, en geloof me dat ik een enorm kritische zanikerd ben op dat gebied...

Wellicht zit ik er inderdaad wel wat te dicht op, maar dan ben ik eerder op zoek naar een andere desk; zo'n Quicklock Z-600 ziet er bijv. wel geschikt uit.
Maarja, voorlopig toch eerst maar eens een beter stoeltje!