Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door ruudvee
Owww, sorry. ;)
Maar het blijft prachtig. :luv:

Overgens begrijpt mijn vrouw mij ook niet. :engel:

Daar hebben alle groten der aarde last van nietwaar? ;) Dat cubase verhaal met die tascam was bij de laatste herziening van de software toch opgelost?

Origineel geplaatst door Division
Nou, onlangs is m'n nieuwe gitaar erbij gekomen, dus dat rechtvaardigd wel wat foto's ? :)

Ik zie op 1 van de foto's rechts een mooie gitaar of basgitaar staan.
Is dat een Gibson thunderbird?

Ik zou zelf graag eens een thunsderbird kopen. Dat zijn echt mooie basgtitaren.

Ook effe de patser uithangen.

Attachments

• diverse 002.jpg
    diverse 002.jpg
    17,3 KB · Bekeken: 134
Groter plaatje

Attachments

• diverse 002.jpg
    diverse 002.jpg
    29,4 KB · Bekeken: 134
Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Ik zie op 1 van de foto's rechts een mooie gitaar of basgitaar staan.
Is dat een Gibson thunderbird?

Ik zou zelf graag eens een thunsderbird kopen. Dat zijn echt mooie basgtitaren.

Links is een LP custom, rechts een thunderbird. terecht dat je er een wil kopen, ze speelt en klinkt echt fantastisch! Het zijn wel epiphones btw, ik vond het verschil met de gibsons VEEL te klein om dat enorme prijsverschil te rechtvaardigen :)

Origineel geplaatst door Hazes
Dat cubase verhaal met die tascam was bij de laatste herziening van de software toch opgelost?

Ja hoor nu werkt het perfect! je moet wel even weten wat je moet doen want het is niet bepaald inpluggen en hoppa. :) Je moet in cubase 3 mackie controls in de device list toevoegen met elk de juiste USB-audiodevice koppeling. :)

Origineel geplaatst door rombraz
zie ik daar een sds3?

je had toch 3 303's?

vet hoor

Is inderdaad een Simmons SDS-3. Er staat ook nog een E-Pro minisynth op z'n kant. Is ook een vrij uniek aparaat. Heb 3 303's gehad maar heb er nu nog 1 over. Das genoeg. Het spul van mij wordt tegenwoordig maar 2x per jaar aangezet. Ik heb het veel te druk met andere dingen.

Hey boemtsjak, leuke avatar ;)
Zie ik nu ook iedere dag....

Origineel geplaatst door omiel
Is inderdaad een Simmons SDS-3. Er staat ook nog een E-Pro minisynth op z'n kant. Is ook een vrij uniek aparaat. Heb 3 303's gehad maar heb er nu nog 1 over. Das genoeg. Het spul van mij wordt tegenwoordig maar 2x per jaar aangezet. Ik heb het veel te druk met andere dingen.

kids,.?*D
wilde net vrage wat die blauwe was ,.....iemand was me voor
wat ister soo uniek aan ook een cem hollands synthje toch
ok zullen niet et veel gemaakt zijn ...hier worden toch niet net asde syrinx woeker prijsen voor gevraagd ,..wel same case lijkt ?
lek setj ...voor 2x p/jaar ,..oud & nieuw en queens day gajeder mee de "straatop ?

:D yoke

Origineel geplaatst door Heli
Hey boemtsjak, leuke avatar ;)

dit is een foto draad ...waar blijven de jouw [nicey moog setup]
moderater mode off
*D Hey boemtsjak, leuke avatar

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Waar haal je die nou weer vandaan? Welk serienummer heeft de jouwe trouwens? Die van mij is 104 als ik 't goed heb.

Vorig jaar eens een keer op Ebay gekocht. Er staat bij mij overigens nergens een serienummer op.

Origineel geplaatst door Division
Links is een LP custom, rechts een thunderbird. terecht dat je er een wil kopen, ze speelt en klinkt echt fantastisch! Het zijn wel epiphones btw, ik vond het verschil met de gibsons VEEL te klein om dat enorme prijsverschil te rechtvaardigen :)

Hmmm, ik heb zelf ook een thunderbird van epiphone, maar het verschil met de gibsons is toch niet zo klein hoor. Een Gibson is vele malen zwaarder (massieven body), wat het geluid ten goede komt qua volheid, sustain etc etc, epiphone gitaren zijn ook massief maar vergeleken met het hout wat gebruikt word voor gibsons, is dat hout van de epiphones gewoon windhout. Ook de topkam is van plastiek op de epiphones, evenals de stemmeganieken. Meestal is een topkam van ijzer of been wat ook vele malen beter klinkt. En Gibson gaat gewoon veel langer mee. Voorderest zijn er qua uiterlijk niet zo veel verschillen, en die epiphones zijn best leuk voor wat je er voor moet betalen.

Maar ik heb toch liever een Gibson

Vond nog een paar mooie fotootjes van de ongeplande herinrichting van mijn studio een paar maandjes geleden.
Ik ben blij te kunnen melden dat een en ander er inmiddels weer anders uit ziet. Zal binnenkort even up-to-date piccas posten :)

1.jpg

7.jpg

3.jpg

5.jpg

6.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

Damn hoe is dat gebeurd ?

Kortsluiting ?
Sigaret laten vallen ?

euhhh damnnnn

ketel zo te zien aan de geen-verf meer aan de bovenkant.
geen persoonlijke schade hoop ik!

ga je ook studio in aanbouw pics posten lynxxx?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back