Geluiden

dj erik

Nieuwkomer
Hallo beste mensen .

Ik heb bij deze even een korte vraag :

Wat voor geluiden en geluidseffecten zou ik zo'n beetje in house
en dance nummers kunnen verwerken ?

Gr Erik :walker:

Re: Geluiden

Origineel geplaatst door dj erik
Hallo beste mensen .

Ik heb bij deze even een korte vraag :

Wat voor geluiden en geluidseffecten zou ik zo'n beetje in house
en dance nummers kunnen verwerken ?

Gr Erik :walker:

echo, "yeah" ,piano geluiden maar dan wel met zon effecten dat de toon verandert, bass tonen uiteraard, rateltjes en niet te vergeten van die geluiden die erg hoog klinken en dan op een gegeven moment steeds scheller worden totdat er een zware bass toon in komt, die vind ik ook wel vet.

ik denk dat je met bovenstaande wel wat kan.

Jha zeker kan ik er wel wat mee, opzich was ik wel zover qua tips die je mij gaf maar
ik vind het nog een beetje te soft klinken daarom ..

Gr Erik

soft in de zin van weinig agressie? Dan moet je van die oncontrolleerbare scheur geluiden ingooien op de 1e maat en dan een delay opgooien.

werk je uberhaubt wle met hardware, want dan kan het wel kloppen dat het soft klinkt. Als je hardware gebruikt krijg je zon lekker analoog randje eraan, dat red je niet met plugins hoor.

De opvulling wil ik gaan doen alleen heb ik mijn audio interface nog niet binnen maar kan ik trouwens met mijn synths werken in samenwerking met gitaar effecten ( pendalen )?

Gr Erik

kan ik trouwens met mijn synths werken in samenwerking met gitaar effecten ( pendalen )?

zeker. je kunt de basslijnen voorzien van een lichte distortion en wat ook vet is is om een stereo gotaar-faser op leads en strings te zetten. kijk wel uit dat alles niet gaat oversturen

Back