Mobb Deep in effenaar

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
als dat net zo een rip off word als EPMD...poeh...ik blijf thuis.

Was EPMD zo slecht dan?
Ik baalde er wel een beetje van dat ik niet naar ze toe kon.

Ik heb gisteren gehoord dat ie waarschijnlijk in de kleine zaal van de effenaar staat omdat er nog niet veel kaarten in de voorverkoop verkocht zijn... Hoe zou dat toch komen...

Maar ik ga er naar toe.. in de kleine zaal lijkt me helemaal vet.

3 december in de melkweg geloof ik.

Origineel geplaatst door rustig
Was EPMD zo slecht dan?
Ik baalde er wel een beetje van dat ik niet naar ze toe kon.

weetje...als je 45 minuten optreden, gezever over 2pac, Biggie en al die andere doden, dikke rappers die jouw jeugdherinneringen bijstellen tot mwoaahh, de verplichtte Hip Hip Medly, 1 uur te laat, saai voorprogramma, 25eu entree, etc etc echt top entertainment vind dan was het goed, anders was het "nou ja heb ik ze in ieder geval gezien"...Geef mij maar de Roots, of Common...da rockt tenminste...

Origineel geplaatst door Christov
maar wat heeft mobbdeep daarmee te maken

ik ga mn timberlands maar es poetsen :D

mocht er iemand een gemillimeterde gast halfzat BRA BRA BRABANTTTTT horen roepen met een zatte molukker ernaast, dan ben ik dat hehehe

volgens insiders heeft Mobb Diep een nog beroerdere podium act dan EPMD...ik heb de afgelopen 15 jaar zo veel belabberde en zo weinig goede Hip Hop acts gezien dat ik liever een CD op zet...Ik vind de prijzen die die acts vragen ook veel te hoog...8 jaar geleden nog was het bijna onmogelijk om Hip Hop te programmeren...de anekdote gaat dat een zeer bekende rapper rustig 1 dag voor optreden in Europa per telefoon mededeelde dat ie 10.000 gulden meer moest anders kwam ie gewoon niet...main act op een Hip Hop festival wel te verstaan..daar sta je dan...
Op zich zijn de rappers wel iets wijzer geworden en hebben ze inmiddels door dat in Europa (where??) ook mensen wonen..Maar het blijft sappelen....

Origineel geplaatst door sander
ICE-T, gangstarr en KRS-1 waren wel dope de afgelopen jaren.

klopt...maar dan noem je ook namen....dat zijn echte entertainers...

Jammer zeg.. ik had ook wel zin om te gaan, maar was er ook al bang voor dat het zou tegenvallen. EPMD waren echt mijn helden.. die samples die ze gebrukten en de coole slowe flow waren gewoon vet...
Samen met Ultramagnetic's 'critical beatdown', PE's 'yo bumrush the show' en BDP's 'criminal minded' is 'strictly business' een van mn 4 favo oldschool rap classics....

Waarom kunnen rappers nou ook niet gewoon waar voor je geld geven.. Zoals bv Placebo gisteren in Ahoy.. Bijna 2 uur lang rockten ze de haus...

weetje...als je 45 minuten optreden, gezever over 2pac, Biggie en al die andere doden, dikke rappers die jouw jeugdherinneringen bijstellen tot mwoaahh, de verplichtte Hip Hip Medly, 1 uur te laat, saai voorprogramma, 25eu entree, etc etc echt top entertainment vind dan was het goed, anders was het "nou ja heb ik ze in ieder geval gezien"...Geef mij maar de Roots, of Common...da rockt tenminste...

Origineel geplaatst door Furious5
. EPMD waren echt mijn helden..

Waarom kunnen rappers nou ook niet gewoon waar voor je geld geven.. Zoals bv Placebo gisteren in Ahoy.. Bijna 2 uur lang rockten ze de haus...

Idd ja WAREN...laat je herineringen intact en een geeltje in je zak...

Ik snap die Rappers ook niet...ik denk dat er veel meteen naar de Coffeeshop rennen....heb in Amsterdam al meerdere door Wiet "versaaide" concerten gezien...hahaha

ik heb de afgelopen 15 jaar zo veel belabberde en zo weinig goede Hip Hop acts gezien dat ik liever een CD op zet...

Veel artiesten lopen live ook verschrikkelijk in de mic te blèren zodat ze niet eens klinken als de artiesten die je van de platen en TV kent. En je mag sowieso hopen dat de geluidskwaliteit goed is. Nee, over het algemeen zijn live optredens niet aan mij besteed. En Mobb Deep boeit me tegenwoordig al helemaal niet meer. Toen ze nog echt goed waren (jaartje of tien geleden), hadden ze moeten komen...:frons:

En idd zijn het meestal meer drugstoeristen dan artiesten. Van Nederland of Holland hebben ze vaak nog nooit gehoord, alleen maar Amsterdam (staan ze in R'dam op het podium: "Is Amsterdam in the house?" Zucht...) En waar kennen ze ons koninkrijk "Amsterdam" dan van? Fokking wiet! Net alsof ons landje niets anders te bieden heeft. Rot op! :(

Zo, hartje gelucht. Ik zal "The Infamous" maar weer eens in de CD speler stoppen. 8)

Het zijn vooral de Hip Hoppers die het ruk doen...
Ik ben eens met tegenzin naar Ahoy gegaan omdat ik gratis naar Korn kon, ik hield niet zo van die band maar dacht...ach gratis....
Fuck me.....wat een vet strak en supergoed optreden...ik was verkocht.
Dus het kan wel..

de eerste paar lp's en 12's waren goed van EPMD
dikke beats en relaxte flow

hun laatste lp's zuigen
minder dikke beats en minder relaxte flow
ze begonnen zelfs te schreeuwen

daarom ben ik niet gegaan
ookal waren het helden voor me

zo te horen heb ik er goed aan gedaan

Nu we toch zo lekker babbelen over EPMD.....

Wie heeft de track 'joyridin' voor me van Knucklehedz..
Deze lui werden geproduceerd door EPMD en die track is dope...
Ik zoek hem al tijden en kan hem niet vinden.. is iets van midden jaren 90

Wie-o-wie maakt me blij?

...
'joyridin'... twelve o clock at night with your windows down..'

Back