Kopen bij thomann.de

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nou toch de stoute schoenen aangetrokken en een fobie overwonnen namelijk; het fenomeen creditcard:D
Ik heb middels creditcard besteld bij Thomann.de.
Moet zeggen ging erg makkelijk (niet te makkelijk? hoevde namelijk geen direct account aan te maken/in te loggen.
Ik wacht vol spanning af. Niets te doen gehad met IBAN/BIC idd.
Hou jullie op de hoogte. Bedankt voor jullie input.

Nou toch de stoute schoenen aangetrokken en een fobie overwonnen namelijk; het fenomeen creditcard:D
Ik heb middels creditcard besteld bij Thomann.de.
Moet zeggen ging erg makkelijk (niet te makkelijk? hoevde namelijk geen direct account aan te maken/in te loggen.
Ik wacht vol spanning af. Niets te doen gehad met IBAN/BIC idd.
Hou jullie op de hoogte. Bedankt voor jullie input.

heb al meerder bestellingen gedaan met credit kaart daar gaat gewoon geod. geen problemn me egehad.

Ik heb ook al meerdere bestellingen gedaan bij thomann, en ik ben zeer tevreden van hun services en communicatie. :halleluja
Je kan ook Cash on Delivery betalen, wat ik meestal gebruik.

alleen maar goede ervaringen met thoman musicstore koln ook (de nieuwe gids is trouwens uit ;) )

Ik heb gister avond ook bij thomann besteld!
Gewoon met de creditcard.. lekkere service...
Zie nu dat mijn pakketje vandaag met UPS mee is..
Kan ik hem dan morgen verwachten??

Ik heb gister avond ook bij thomann besteld!
Gewoon met de creditcard.. lekkere service...
Zie nu dat mijn pakketje vandaag met UPS mee is..
Kan ik hem dan morgen verwachten??

Hij is binnen!!! Top service hoor bij thomann!

Grrrrr!!! 2 maanden geleden mijn novation remote sl mkii retour gestuurd ivm 2 rotte rotarys, nu nog niks geregeld...
Nadat ik deze na mijn uitleg over wat er stuk is de unit aan hun retour gestuurd, krijg ik 2 weken terug dat ze niet weten wat er stuk is, of ik dat nogmaals wil melden...
Is dit normaal bij Thomann?????

Grrrrr!!! 2 maanden geleden mijn novation remote sl mkii retour gestuurd ivm 2 rotte rotarys, nu nog niks geregeld...
Nadat ik deze na mijn uitleg over wat er stuk is de unit aan hun retour gestuurd, krijg ik 2 weken terug dat ze niet weten wat er stuk is, of ik dat nogmaals wil melden...

best dat je bij je toestel altijd een getypte verklaring meegeeft van wat er stuk aan is..

de samenwerking tussen afdelingen in eender welk groot bedrijf laat wel eens de wensen over

Ik heb met thomann allemaal nette ervaring, zelfs toen een van mn monitoren na een half jaar raar deed gewoon goed kunnen ruilen.

feedback aparte ervaring, een keer naar rotterdam of utrecht gereden voor een DJ mixer die volgens t telefoontje sochtends echt aanwezig was, en toen niet en gingen die gasten beetje lullig doen..heb toen gewoon gratis verzendkosten bedongen om de benzinekosten enigzins te vergoeden..was geen probleem, maar toch kut als je ruim een uur in de auto zit voor iets wat er niet is, en dan weer naar huis kunt

feedback eindhoven daarentegen sympathieke medewerkers, keer geweest om klein mixertje te halen en ze konden me precies uitleggen wat ik vroeg en gaven me nog tips en toonde interesse in de muziek waarmee ik bezig was. Als ik ooit nog iets nodig heb op korte termijn ga ik daar heen of een van die zaakjes hier in Nijmegen...feedback eindhoven zal wel typisch geval van zuiderlijke gastvrijheid zijn ofzo 8)

maar anders thomann, alle communicatie op papier is bij geval van fouten toch wel heel erg fijn

Ik had een paar weken geleden een Se Electronics Titan besteld ( maar 300 euro !! ).
Toen ik hem binnen kreeg, en de doos opende, zat er een redelijke beschadiging op de Se doos.
Toen ik de metal case eruit haalde, schrok ik wel een beetje ( zie foto's ).
Ik had meteen gebeld naar thomann...fotos gemaakt...naar ze toe gemaild...
Hun waren het gelukkig met me eens dat dit niet kon..
Ze hadden toen geregeld dat UPS het pakket weer bij me zou komen ophalen, zodat ik een nieuwe item zou krijgen.
Dit allemaal heeft me 4 weken gekost...
Maar goed...ik heb er nu gelukkig een die onbeschadigd is, en ben weer helemaal tevreden :okdan:

Attachments

• Metal Case 01.jpg
    Metal Case 01.jpg
    158,9 KB · Bekeken: 109
  • Metal Case 04.jpg
    Metal Case 04.jpg
    78,4 KB · Bekeken: 114
  • Metal Case 05.jpg
    Metal Case 05.jpg
    92,2 KB · Bekeken: 107
  • Metal Case 07.jpg
    Metal Case 07.jpg
    106 KB · Bekeken: 107
Laatst gewijzigd:
Goede service bij thomann, laatst een microfoon gekocht daar, was ik niet echt tevreden over. Binnen 30 dagen terug gestuurd en gewoon het aankoop bedrag terug gekregen.

Verder leveren ze altijd snel en via de site kan je al je bestellingen en de status daarvan goed volgen.

Ik heb een axiom teruggestuurd met een briefje erbij wat er mis was, drie weken later had ik 'm terug. Nog nooit een slechte ervaring gehad met ze eigenlijk. Ook een keer een Mbase teruggestuurd puur omdat de klank me niet beviel en geld netjes teruggestort op ongeveer dezelfde termijn.

Uitstekende ervaring met Thomann!
Altijd binnen 2 dagen thuis geleverd. En alles voor € 8,- verzendkosten.
Verder 1x een Ultrasone koptelefoon ter reparatie teruggestuurd. Ook binnen 2 weken weer teruggehad.
Enige mindere is wel dat bij mij een aantal keren is gebeurd dat er geen trackinfo over het pakket beschikbaar was. Maar altijd netjes binnen 2 dagen geleverd.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back