DaShad0w
Ouwe rot
1 x wat besteld en ik werd gewoon via sms op de hoogte gebracht van mijn bestelling
, echt netjes
, echt netjesFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
, echt netjesIk heb recentelijk ook een prima ervaring opgedaan bij thomann wat betreft reparatie onder garantie. Ook op email wordt dan gereageerd.

Moet zeggen ging erg makkelijk (niet te makkelijk? hoevde namelijk geen direct account aan te maken/in te loggen.
Ik wacht vol spanning af.
Nou toch de stoute schoenen aangetrokken en een fobie overwonnen namelijk; het fenomeen creditcard
Ik heb middels creditcard besteld bij Thomann.de.
Moet zeggen ging erg makkelijk (niet te makkelijk? hoevde namelijk geen direct account aan te maken/in te loggen.
Ik wacht vol spanning af. Niets te doen gehad met IBAN/BIC idd.
Hou jullie op de hoogte. Bedankt voor jullie input.

)Ik heb gister avond ook bij thomann besteld!
Gewoon met de creditcard.. lekkere service...
Zie nu dat mijn pakketje vandaag met UPS mee is..
Kan ik hem dan morgen verwachten??
Grrrrr!!! 2 maanden geleden mijn novation remote sl mkii retour gestuurd ivm 2 rotte rotarys, nu nog niks geregeld...
Nadat ik deze na mijn uitleg over wat er stuk is de unit aan hun retour gestuurd, krijg ik 2 weken terug dat ze niet weten wat er stuk is, of ik dat nogmaals wil melden...
Is dit normaal bij Thomann?????

Grrrrr!!! 2 maanden geleden mijn novation remote sl mkii retour gestuurd ivm 2 rotte rotarys, nu nog niks geregeld...
Nadat ik deze na mijn uitleg over wat er stuk is de unit aan hun retour gestuurd, krijg ik 2 weken terug dat ze niet weten wat er stuk is, of ik dat nogmaals wil melden...
Is dit normaal bij Thomann?????