korgkonijn
stoffige zomp
Hallo iedereen op DSF,
Ik ben korgkonijn en denk dat ik maar wat over mezelf ga vertellen.
Ik ben patrick en kom uit alkmaar 19 vader van 2 kids (1 jongetje van 2 & 1 meisje van net geboren) ik heb een konijn en ben verslaafd aan muziek.
Ben op dit moment in het bezit van:
compu met cooledit erop
mpc2000 met zip
korgpoly61(vette 80's bassounds)
korg CX3 (zo'n air-orgel,ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om hem te verkopen)
fostex d90 hdrecorder
hele zooi fx proccesors, pedaaltjes enzo, korg koaspad
behringer eurodesk mx9000
casio vltone 1 (rekenmasjiensynthtje)
boss sp202 en dr202 (handy samplebeestje en drumcompu'tje op batterijen)
ibanez ergodyne bass
dat is zo'n beetje de vaste collectie, maar zo nu&dan probeer ik van allerlei van mensen te lenen, zodat ik het zelf niet hoef te kopen!
Mijn achtergrond is voornamelijk het draaien
, waar ik in '96 mee begon en eigenlijk alleen vinyl kocht. Ik ben nu vooral bezig met samplen van geluid, dat ik door fx's stuur en ondersteun met rythme en synth. Ik heb nog niet echt een duidelijke muzieksoort, ik blijf een beetje zweven door van alles&nog wat.
nou ja in ieder geval:
dit ben ik!
wie zijn jullie?
grtz korgkonijn!
Ik ben korgkonijn en denk dat ik maar wat over mezelf ga vertellen.
Ik ben patrick en kom uit alkmaar 19 vader van 2 kids (1 jongetje van 2 & 1 meisje van net geboren) ik heb een konijn en ben verslaafd aan muziek.
Ben op dit moment in het bezit van:
compu met cooledit erop
mpc2000 met zip
korgpoly61(vette 80's bassounds)
korg CX3 (zo'n air-orgel,ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om hem te verkopen)
fostex d90 hdrecorder
hele zooi fx proccesors, pedaaltjes enzo, korg koaspad
behringer eurodesk mx9000
casio vltone 1 (rekenmasjiensynthtje)
boss sp202 en dr202 (handy samplebeestje en drumcompu'tje op batterijen)
ibanez ergodyne bass
dat is zo'n beetje de vaste collectie, maar zo nu&dan probeer ik van allerlei van mensen te lenen, zodat ik het zelf niet hoef te kopen!
Mijn achtergrond is voornamelijk het draaien
, waar ik in '96 mee begon en eigenlijk alleen vinyl kocht. Ik ben nu vooral bezig met samplen van geluid, dat ik door fx's stuur en ondersteun met rythme en synth. Ik heb nog niet echt een duidelijke muzieksoort, ik blijf een beetje zweven door van alles&nog wat.nou ja in ieder geval:
dit ben ik!
wie zijn jullie?
grtz korgkonijn!

Welkom Korgkonijn