Even om erbij te horen (aangezien iedereen dat hier doet) ... m'n gebruikte apparatuur:
- M'n computer zonder Reason, Logic of ander bullsjit, zonder
VSTplugins en zonder21" scherm :'(
- versterker
- A-merk speakers (Aldi-merk)
en maakt het ook zeker waar.
Al wordt ik na een minuut of 2 wel een beetje misselijk van die sweep.....
die mag wel eerder uit het veld verdwijnen.
Nu lijhkt het net of het intro 2 min duurt.
Dus qwa arrangement vind ik het een beetje minder.
Even om erbij te horen (aangezien iedereen dat hier doet) ... m'n gebruikte apparatuur:
- M'n computer zonder Reason, Logic of ander bullsjit, zonder
VSTplugins en zonder21" scherm :'(
- versterker
- A-merk speakers (Aldi-merk)
Is een soort van Reason, maar dan wat gebruiksvriendelijker... en legaal gratis
To Bambamstudio: nou, ik heb het express zo lang gedaan om in te mixen. Ik heb het thuis eens geprobeerd met een paar andere nummers en aangezien de intro hier toch best lang is en alleen maar uit hoge tonen bestaat, klinkt het wel lekker en herkenbaar...
Maarja, ik zal er nog eens over nadenken om de intro in te korten..
Welkom, en mijn complimenten voor je track! Die track heeft alleen 1 minpuntje dat mijns inziens wordt veroorzaakt door Buzz (heb zlef ook buzz een tijdje uitgeprobeert): Hij klinkt ietwat "leeg" of "koud" (hoe je het ook noemt). Maar verder is ie erg goed!
Ik vind zelf dat je wel erg veel galm uit n blik getrokken hebt, verder hoeft van mij die sweep ook niet zo lang te blijven. En ik vind zelf de kick een tikkeltje hard, maar dat valt wel mee.....
De mix is idd een beetje dof, maar dat kan ook aan de mp3 conversie liggen, weet ik niet. Had t graag wat "cleaner" gehoord, nu een redelijk "vettig" geluid.
Kijk, hier heb ik wat aan
Ik zou zo graag de wav willen laten luisteren, maar da's ook weer zo klote ... Ik zal vanavond eens als ik thuis ben een stukje van de originele WAV op internet pleuren; kijken of ie dan nog zo onhelder is...
Ik weet zelf niet hoe of wat die dofheid veroorzaakt, zou dat echt aan Buzz liggen!?!?!? Ik heb de hele handel eens door T-racks gehaald en opgeslagen als 24bits WAV.
Als ik nou eens een flinke filter eroverheen gooi om die dofheid eruit te halen?!?! Is toch kwestie van de hoge tonen beetje opkrikken of zie ik dat verkeerd?
mag ik je de handen schudden, voor al mijn producties gebruik ik zelf ook buzz, maar voor het afwerken van samples kun je beter cool edit pro ofzo gebruiken, is ook wel een fijn programma..
leuke track, maar inderdaad wel beetje veel galm.. Dat deed ik ook altijd maar na een paar keer commentaar gehad te hebben dat ik teveel galm gebruik doe ik het niet meer..
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.