leuk of niet???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Ik heb gevraagd of hij die Access Virus B met mij wilt ruilen voor mijn SA Neptune (gold) voordat ik naar Ierland vertrek.
Het zou een droom zijn die uitkomt. :z

tja, als iemand zo dringend geld nodig heeft dat hij een virus b voor minder dan de helft van de straatwaarde aanbiedt, zal een ruil met een neptune er toch niet inzitten??!!

ik begrijp er eerlijk gezegd geen reet van, krijg er rare ideeën bij en zou dit dus zelf niet willen kopen. of je zet iemand erg af, of er zit een luchtje aan. in beide gevallen geen prettig gevoel.

Zag 't ook ja.. :erm: Twijfel.. Bijna jammer dat ik niet aan i~net bankieren doe en geen auto heb..

Maar nord modular rack versie voor 150 is TE weinig, lijkt me.. :erm:

Heb even z'n posting history bekeken en hij heeft wel vaker dit soort aanbiedingen gedaan omdat hij dringend geld nodig had... vind het maar verdacht eigenlijk. Heeft iemand wel eens wat bij deze meneer gekocht?

Ik heb hem gepbt voor de nord, en wil alleen cash afrekenen aan de deur (kan wel gelijk in de auto springen). Als hij daar niet op ingaat denk ik dat het geen zuivere handel is, of iemand moet hier mij al voor zijn geweest. Betalen via inet doe ik sowieso niet met dit soort "haastige" deals, de oplichterspraktijken zijn legio op inet onderhand lijkt mij.

Ik hoop dat dit wel zuivere handel is en ik zo een belletje krijg van hem.

Bericht door een moderator:
Sorry mensen.... liever geen discussies over verkoopthreads op synthforum. Dat is ook de reden waarom je niet kan reageren op topics in het forum 'te koop/te ruil aangeboden'. Zie ook onze marktplaats faq.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back