JUNO 60 VCA probleem

kan ook in de chorus zitten daar hebben daar hebben de roland wel vaker last van. de chorus hoeft niet eens aan staan en dan hoor je alsnog ruis of gezoem wat dus heel vervelend kan zijn. ik weet wel dat het op te lossen is maar hoe dat zou ik eens moeten opzoeken

Misschien lul ik uit me nek hoor, maar mijn Juno had er ook last van en dat heb ik opgelost door de contactjes onder de toetsen (er tikt een metalen lipje tegen een metalen staafje) heel goed schoon te maken..
da's 'uit den nek' idd want daarmee zeg je ongeveer dat hoe verder je de toets zou indrukken des te harder de stem zou klinken en de juno heeft niet eens velo sens :D

ik ging d'naab er es laten naar kijken
heerlijke kromme zin weer :dubbel: daar zou iemand doen kunnen een quote van de dag moeten maken van gaan...

heerlijke kromme zin weer :dubbel: daar zou iemand doen kunnen een quote van de dag moeten maken van gaan...

ja die taalbarieres..

er is niets fout met die zin hoor.. wel met jouw interpretatie ervan :duivels:

Mijn juno-60 gaat in distortion-mode als ik de VCA-level op 8 of hoger zet.

Ben ik de enigste??

Nee, dat heb ik ook wel eens, maar je hebt het knopje bij de uitgang waarschijnlijk op de hardste stand staan of niet?

Hij staat meestal op Mid-level. Op Low-level heb ik er bijna geen last van.
Maar begrijp mij niet verkeerd, want het is een heerlijke vervorming.
Zeker over strings.

Ik heb gelukkig geen last van hangende noten op mijn 60....de 106 daar tegen hangt als een gek... Wel heb ik ook last van distortion als ik mijn VCA hoog zet. Tis alleen niet een constante vervorming...meer af en toe een click en een scheet.

Niets mis met die zin??

d'naab er es??? Das geen nederlands.

"ik ging d'naab er es laten naar kijken"

es = eens

zoals: mijn auto rammelt ook, ik ging de garagist er eens laten naar kijken

hoewel dat "naar kijken" ook wel raar is .. of naar dan.

maarrr Ssst wij Belgen winnen elk jaar met het groot nederlands dictee :biertje:

Das geen nederlands.

dat ook nie..
das is duits.. :dubbel:

Wat lekker of toppic allemaal....
Tssstdtsstddt

Heeft er nu eigenlijk iemand meer info over die ruisende juno 60's ?

Back