hervinden van de hobby

zjoekee

Nieuwkomer
Hallo allemaal,

ook ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Jouke en ik kom uit Groningen. Tussen mijn 15e en 21e was muziek alles voor me en had ik voor mijn eigen idee een hele leuke amateur-setup in mijn slaapkamertje. Een Roland EP5, een yamaha-drum module (geen idee meer welk type dat was), een TX81Z synth en natuurlijk de Atari 1040ST met cubase erop. Daarnaast nog de nodige niet-midi spullen 8).

Anyway, de studie was klaar, het werk begon, de kinderen kwamen en deze jongen zat nooit meer achter zijn instrumenten. Zonde, dus gaf ik alles weg aan een bevriend stel dat het goed kon gebruiken.

Daar heb ik nu spijt van als haren op mijn hoofd, want het kriebelt, en ik wil weer beginnen :)

Een Emu Proteus 1 is me al aangeboden...maar ja...zonder toetsen doet dat niet zoveel he ;)
Ik ben dus druk op zoek naar afdankertjes (vanwege zeer beperkt budget op het moment)...:D
De basis van mijn setup zal mijn MacBook met Garageband worden...nu eerst een master keyboard en dan kijken we verder.

Jullie zullen nog wel van me horen denk ik/hoop ik

Welcome%20back.GIF

..in de muziekbizznizz!

Welkom!

Ik heb sinds vorige week ook een macbook en ken het probleem de hobby ook wel een beetje. Garageband is erg cool, ik moet het nog een beetje ontdekken maar het lijkt ontdanks dat het erg simpel is toch wel genoeg te kunnen om lekker mee bezig te kunnen zijn!.

Veel plezier,

Druid

Welkom terug !:dj:

Welkom terug, rust je macbook uit met Ableton Live en reason :) erg leuk en niet al te duur.

Back