[Track] Ver gaan

Marsman

Ouwe rot
Hallo mensen!

Ik heb weer een nummertje erbij gemaakt.
Ik ben er zelf erg tevreden over en heb het al aan enkele mensen laten horen.
Niet iedereen was er even enthausiast over. Maar ik denk dat dat gewoon een kwestie van smaak is. Ook ligt dat eraan omdat ik volgens mij best een eigen sound heb. Ik zou dan ook niet weten in welke categorie ik mijn muziek zou moeten plaatsen. Ik houd er ook niet van om muziek in hokjes te plaatsen: ik vind muziek mooi of ik vind het niets.

Misschien kunnen jullie echter wel mijn muziek in een categorie plaatsen. Dat zou wel handig zijn als iemand mij vraagt wat voor muziek ik maak.. ;)

Ten slotte hier mijn nieuwe track: ''Ver gaan''

Graag feedback.. *D

Nice en sfeervol :) ik hou er wel van

Vind de rhodes erg mooi, het geluidje dat in het midden van de track eenmalig voorbijkomt wat minder.

Ik bleef allen maar wachten tot de bass en de breakbeat erin zouden komen, want het geheel voelt een beetje als een intro. Een beetje a la Christina Aguilera's Genie in a Bottle (maar dan anders).

Cheers,
Eddy

Origineel geplaatst door Marsman
@ theGmus: Waarom zou er per se een breakbeat in moeten en bass, als ik het zo ook compleet vind? ;) ik vind het zo al goed. smaken verschillen he!
Maar dat van Christina Aguilera komt er bij mij echt niet in! :erm: [/B]

Ik denk meer in liedjes, en dit zou ik ermee doen om er een liedje van te maken. Als jij het zo af vind moet je het natuurlijk gewoon zo laten.

Met een beetje feedback kun je meer dan met alleen maar een :W post.

Heel mooi,

maar die botte beat helpt de sfeer wel om zeep wat mij betreft... ik zou er een wat soepeler groove onder drukken.

en als je toch persee een predikaat opgeplakt wilt hebben:

zonder de beat: New Age / Feng Shui voor Evangelische XXX-rated instructiefilms
met de beat: Hiphop (moet de beat wel meer grooven) zonder preek

;)

Back