[electro] trans siberian express

geschirrspüler

ex pocketzip
het was weer eens een tijdje geleden, maar eindelijk ben ik er dan toch nog eens in geslaagd om een nieuwe track te fabriceren:)

na het experimentje 1100 en een track op de dr-202, is deze weer wat meer in de stijl van kosmonaut, het nummer dat ik hier als eerste gepost heb...
inclusief russisch geïnspireerde titel:D

ik ben er zelf best tevreden over, dus ben erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden:)
alle commentaar is welkom! :)

de mp3 staat hier, of je kunt ook luisteren op mijn myspace (hoewel die soms wel wat kuren heeft)

tja, weet eigenlijk niet of vocals er wel in zouden passen...

of ik moet ergens een rasechte rus weten vast te krijgen:D

Prettig nummertje! :okdan:

Ik denk dat een paar cheesy vocals best nog wel iets toevoegen. Bijvoorbeeld door een text-to-speech programmaatje te gebruiken. :)

Origineel geplaatst door OnAcid
Bijvoorbeeld door een text-to-speech programmaatje te gebruiken. :)
daar kan ik inderdaad nog wel een keertje mee gaan experimenteren:)

Re: [electro] trans siberian express

Origineel geplaatst door pocketzip
inclusief russisch geïnspireerde titel:D

ja lekker hoor :D

ik vind 'm weer goed! .. en'k hoor ook graag stemmetjes 8o)

vind hem ook lekker! :biertje:

Wat betreft de stemmetjes, daar kan ik het wel mee eens zijn, maar dan moeten ze wel zo goed zijn dat ze ook echt iets toevoegen. Dus geen stemmetjes om de stemmetjes.

Klinkt lekker :) electro

Track wordt nu beluisterd !
nice beat

Nice tune ...:biertje:

Misschien ideetje ...

je kunt je intro wat minder hits & hats geven .. de beat nog wat simpel houden zeg maar ernaa .. misschien een cool breakje erin gooien .. na de break wat meer van die beat laten horen .. die percussie die de beat wat laat rollen tik tik tiktik tik
en je track mag wel wat langer ;)

bedankt ook mtech:)

wel geen slechte ideeën die je daar geeft:) break heb ik bijvoorbeeld nog nooit echt in een track gestoken denkik... misschien eens het proberen waard:eureka:

zeker het proberen waard :)

Je kunt bijvoorbeeld ook dat wahuwahu en je coole tune met synth ook wat later laten komen .. klinkt denk wel tof wat opbouw in je beat /// een break /// beat wat voller .. met iets later de wahuhwahuh er in .. nog wat soundz en je synth tune .. .. eventueel een 2e break !.

Grtz

Trans europe express ...

*D

:okdan: lekkel :) Fijne electro track. Leuk robot stemmetje of anderszins vage zanglijn zou nog wel wat toevoegen. Misschien mag ie ook iets korter. :dj:

Back