Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mono-poly
Het enigste goede aan een ms20 is de filters.
Voor de rest gewoon fucking low budget en slecht.
Filters is ook low budget maar ok die klinkt best wel ok maar niet super muziekaal als een moog//ems filter.
Korg vond het niet waard om er fatsoenlijke volt/octave vco's in te bouwen omdt het een cheapass bakkie moest worden om de concurentie met Roland des tijds aan te gaan.
Die IMHO veel betere semi modulard hadden (system 100 setje).
Een 101 of 102 van de system 100 is nog cheaper dan de overpriced ms20 en klinkt 10 keer beter imho.
dat was misschien een beter idee geweest dan deze thread te starten met alle gezeik van dien... toch?Origineel geplaatst door HEXAGON
ik kan wel die aan 500e kopen in FR,en aan jou verlappen voor 700e als je wil...

Origineel geplaatst door vinnieq
Wat een gelul. Ik heb jaaaaaren een MS-20 gehad en ook een system 100 module 101. Die kun je niet vergelijken man, dat zijn gewoon twee totaal andere synths. Alsof je een minimoog met een 303 vergelijkt.
de 303 nog een tikkie meer buttjetje zelfs...Origineel geplaatst door mono-poly
Dus jij wou beweren dat de ms geen budget synth is.

Origineel geplaatst door 6 trak
de 303 nog een tikkie meer buttjetje zelfs...![]()
Origineel geplaatst door mono-poly
De filters zijn wel lekker smerig vind ik zelf.
Heb er geen maar wel 3 borg's![]()

dat was misschien een beter idee geweest dan deze thread te starten met alle gezeik van dien... toch?
je wil er zelf niet 1 en dus ga je mensen maar vertellen dat jij de ms-20 slecht vind... wat bereik je hier nu mee?![]()
ALS je eerste post al een vraag zou zijn geweest is het wel een gesloten vraag...Origineel geplaatst door HEXAGON
Ik stel mij de vraag waarom de MS-20 plots duikt in prijs,en dat er opeens zoveel te koop staan.
Origineel geplaatst door shiftr
wat maar zegt, de originele marktprijs of fabrieks intentie zegt niets over het apparaat nu...
de MS-20 heeft net als de 303 een kult status, het ding staat ook gewoon retegoed op een podium...

Joepie !Origineel geplaatst door mono-poly
Dus jij wou beweren dat de ms geen budget synth is.
En de system 100 gewoon een kwaliteits bak wat gewoon wat duurder kon kosten.
De VCO's van de system 100 zijn echt vele malen beter en 1 volt/oct (wat geld kost)
En de filter van de Roland is ook veel muzieklaer imho.
We hebben het over 2 semi modulaire bakken in een bepaalde klasse toch?
Ok en nu mogen we weer lelijk gaan doen tegen me.
ALS je eerste post al een vraag zou zijn geweest is het wel een gesloten vraag...
maar goed, wil je misschien bevestiging op je voorspelling? ...waarom wil je dit allemaal weten als je de ms-20 toch niets interesseerd? wat ga je met die informatie doen dan?
Origineel geplaatst door HEXAGON
Totnutoe heb ik enkel reactie van die dat er 1 gehad hebben (maar waarschijnlijk duur verkocht indien de reactie tegenstrijdig is),1 hebben of willen kopen mischien,maar dus nog niet van iemand die er aan denkt 1 te verkopen of er 1 te koop heeft staan en eerlijk spreekt (want ze gaan hun toestel niet afbreken anders verkoopt die niet meer)
Zo te zien denk je dat er wel meer mensen zijn die er net zo over denken als jij, maar dit niet durven of willen toegeven? Lijkt mij stug eerlijk gezegd.Origineel geplaatst door HEXAGON
Totnutoe heb ik enkel reactie van die dat er 1 gehad hebben (maar waarschijnlijk duur verkocht indien de reactie tegenstrijdig is),1 hebben of willen kopen mischien,maar dus nog niet van iemand die er aan denkt 1 te verkopen of er 1 te koop heeft staan en eerlijk spreekt (want ze gaan hun toestel niet afbreken anders verkoopt die niet meer)
Je tikt de nagel op zen kop! (wel dat denk ik toch van degene die em weg willen!)Origineel geplaatst door Hooihuis
Moest dit toch even een paar keer lezen, en weet eigenlijk nog niet precies wat je er mee wil zeggenZo te zien denk je dat er wel meer mensen zijn die er net zo over denken als jij, maar dit niet durven of willen toegeven? Lijkt mij stug eerlijk gezegd.