jaimiefanatic
Jaimie Fanatic
wat denk jij dat de minimale geheugen eisen zijn voor mijn doeleinde en dan met die Sony Vasio..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat is dat nou voor gelul !Origineel geplaatst door krz
Dit argument snap ik dus nooit, maar goed, zal wel aan mij liggen. Welke interne elementen? Die geluidskaart die er inhangt? Zorg er dan voor dat je geen VIA koopt. Maar ik zal ophouden met m'n betoog. Een laptop ziet er alleen flitsender uit, meer niet...
ik zou er zoveel mogelijk in proppen als mogelijk is .Origineel geplaatst door djsirjamez
wat denk jij dat de minimale geheugen eisen zijn voor mijn doeleinde en dan met die Sony Vasio..?
Origineel geplaatst door dextah
Wat is dat nou voor gelul !
Als ik naar het buitenland moet optreden dan ga ik toch niet met een pc onder mijn arm lopen slepen !
Een laptop is extreme handig . Als ik bij vrienden in hun studio ga jammen of wat dan ook gooi ik mijn laptop in mijn rug zak en heb een complete studio bij me.
Dus lul niet zo slap . Ziet er alleen flitsender uit wat een onzin !

Origineel geplaatst door krz
Lees niet wat je wilt lezen, maar lees ook mijn vorige posts.
En je moet toch ook met je 808 slepen en je Juno, dat maakt ook dan geen **** uit. Slepen is slepen. Het is alleen handig als je ff naar vrienden gaat.
En als jij een liveact gaat doen met alleen je laptop is het ook geen live act maar een audiostream.