Ik heb een gewone DJ-mixer waar ik een phono en een line medium op kan aansluiten. Nou wil ik de mijn synthesizer op mijn mixer aansluiten. Moet ik de master van mijn synthesizer op de phono of line ingang van mijn mixer aansluiten? Alvast bedankt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Acidfever
ALTIJD de line ingang gebruiken!!
...
Phono gebruikt een speciale equalization die alleen geschikt is voor platenspelers.

Origineel geplaatst door Hanz
Wat is er mis met gratis distortion?
Mijn tip, niet zomaar alles aannemen wat 'hoort'... gewoon es proberen.
Er zijn hele muziekstijlen ontstaan uit obscuurdere ontdekkingen dan zoiets als dit, hoor!![]()
)Origineel geplaatst door Kraan
Zoals je voorversterkers hebt die het signaal van je platenspeler versterken en de riaa-correctie toepassen heb je ook het omgekeerde. Voor iets meer dan een tientje koop je een heel simpel filtertje waarmee je iedere synth en ander line-apparaat op je phono-input kan aansluiten. Handig voor als je bijvoorbeeld je weinig line-aansluitingen hebt op je dj-mixer of hifi-versterker.
Ow ja, zo'n filtertje heeft ook geen voeding nodig. Gewoon tussen je synth en phono-input hangen.