Musicstore koeln, winterslaap ??

anoniempje

hobby knooier
Is er wat bij musicstore koeln aan de hand ofzo ??

Ik heb half november bestellingen gedaan, normaal heb ik het met 1 of 2 dag/dagen binnen, maar sinds het gratis verzenden is boven de 100 euro, wil het maar niet komen.

Ik keek in m,n account op musicstore en m,n bestellingen waren schijnbaar abgeslossen, nog nooit meegemaakt. Dus ik heb ik alles weer opnieuw besteld 2 weken terug ofzo, ik dacht een foutje kan gebeuren, maar weer komt het niet. Ook de verzending bevestiging wil maar niet komen.

Dus ik kijk weer op m,n music store account, weer alle bestellingen geannuleert. Nou heb ik gister avond weer de hele reute meteut bestelt. Vandaag check ik even, weer alles abgeslost. Ik wordt er nou wel een beetje panisch van. Ik ga bijna nog denken dat ze mijn account hebben geblokkeert, al zou ik niet weten waarom want ik heb nog nooit problemen gehad met betalen of problemen van welke aard dan ook.

Het is ook niet 1 product ofzo dan was het niet zo raar geweest, omdat het misschien niet te leveren is.
Mijn mail komt ook niet door lijkt het wel, ik krijg totaal geen respons.

ligt het misschien aan de website ? die is flink veranderdt en kan nou niet zeggen dat het er beter op is geworden. M,n kerstvakantie ligt voor de deur en ik had toch wel graag met nieuwe speeltjes lopen kloten.

Re: Musicstore koeln, winterslaap ??

Origineel geplaatst door anoniempje
M,n kerstvakantie ligt voor de deur en ik had toch wel graag met nieuwe speeltjes lopen kloten.

misschien hebben ze daar ook al wel vakantie enzo .. kerst wordt in duitsland intensiever gevierd als hier

Re: Musicstore koeln, winterslaap ??

ligt het misschien aan de website ? die is flink veranderdt en kan nou niet zeggen dat het er beter op is geworden. M,n kerstvakantie ligt voor de deur en ik had toch wel graag met nieuwe speeltjes lopen kloten.
was ook het eerste waar ik aan dacht voor ik dit stuk las.

er zijn volgens mij idd wat problemen (geweest) door het verniewen van de website, zo weigert hij bij mij sindsdien halsstarrig om te onthouden in welk land ik hier zit, en de eerste keer dat ik sinds de vernieuwing op de site kwam liet de zoekfunctie het ook afweten.

misschien even bellen ja:)

Ik heb vorige week ook een en ander besteld, en zag vreemd genoeg ook direct al de melding 'abgeslossen' achter m'n order staan, en de bevestiging liet ook op zich wachten. Ik heb na 2 dagen toen maar ff gebeld, en het antwoord luidde dat ze zo verschrikkelijk druk waren dat het bevestigingen sturen er bij in was geschoten.

Niet erg netjes opzich, en ook de webshop vind ik niet goed in elkaar zitten; ik had een afwijkend leveringsadres opgegeven, maar aan de telefoon kreeg ik te horen dat ze die niet gezien hadden; ze nemen het nog met de hand over i.p.v. dat dit volautomatisch gebeurt.

Mijn advies: bel even als je alles zeker wilt weten, ik ben telefonisch uiteindelijk goed geholpen.

ps. de bestelling is uiteindelijk netjes gearriveerd.

Ik kriijg normaal gezien steeds wa mail om het op te volgen:

1) van bestellung@music-store
2) van reza
3) van Music Store verzending om te bevestigen dat 't is opgestuurd

No Probs so far!!!

Update,
Ik kreeg vandaag de eerste bestelling van half november eindelijk binnen met gratis kerstmuts :biertje: , en ik keek op m,n mail en vandaag is er nog wat verzonden. Aangezien ik heel tijd opnieuw bestellingen heb zitten maken na dat de vorige weer eens geannuleerd was, had ik zo,n gevoel dat alle geannuleerde bestellingen als nog worden verzonden.

Dus ik krijg dadelijk 4 pakketten met diezelfde spullen van de bestelling van half november, plus nog in elk pakket latere bestellingen, waarvan ik niet zou weten in welk pakket nou welke spulletjes zitten.

wordt maar terugsturen denk ik, even een frisse bestelling maken. ohja eigenlijk komt het ook wel mooi uit, want er zat ook een impulsieve aankoop bij.

weet niet of er nog meer net zo driftig opnieuw hebben zitten bestellen als mij, maar ik zou dan maar even contact opnemen hehe

winterdip

winterdip

had vandaag wat willen bestellen, maar ze konden het gevraagde niet leveren voor Kerstmis .
of ik een grapje maakte ...
je kunt wel beter eerst een persoonlijk mailtje sturen of beter nog, bellen.
krijg je toch steevast een andere prijs. helaas waren de spullen niet op lager...

Meestal is de bestelling mits daar op voorraad binnen 36 uur bij je thuis

ben dik tevreden over Music store callcenter, maar ga morgen toch even naar feedback
(die hebben wel voorraad)

Maurice

ik ben zelf ook dik tevreden met music store hoor, het is verder absoluut geen klaag topic.

ik ben zelf ook dik tevreden met music store hoor, het is verder absoluut geen klaag topic.

Ik vind MSK daarentegen een kutzaak.
Thomann en Musik Schmidt: Leveren sneller en zijn meer klantvriendelijk. Lui bij MSK zijn domme irritante socios met geen verstand.

Re: Re: Musicstore koeln, winterslaap ??

Re: Re: Musicstore koeln, winterslaap ??

Origineel geplaatst door resonance
misschien hebben ze daar ook al wel vakantie enzo .. kerst wordt in duitsland intensiever gevierd als hier

Waaruit concludeer je dat ?

je kan beter je kerstvakantie besteden aan het leren van de Nederlandse vervoegingen! :D asjemenou? een voltooid deelwoord met -dt enzo?

dat die musicstore maar snel terug op rolletjes loopt. mijn geld komt er ook aan 8~

Ben zelf ook tevreden over MSK, nooit problemen mee gehad, Thomann is wel wat goedkoper over 't algemeen.
Er was een keer dat de koerier m'n alternatieve adres niet terugvond, en ben prima geholpen, duurde alleen een dagje langer (maar schuld lag bij koerierdienst).

Update,
Ik kreeg vandaag de eerste bestelling van half november eindelijk binnen met gratis kerstmuts :biertje: , en ik keek op m,n mail en vandaag is er nog wat verzonden. Aangezien ik heel tijd opnieuw bestellingen heb zitten maken na dat de vorige weer eens geannuleerd was, had ik zo,n gevoel dat alle geannuleerde bestellingen als nog worden verzonden.

Dus ik krijg dadelijk 4 pakketten met diezelfde spullen van de bestelling van half november, plus nog in elk pakket latere bestellingen, waarvan ik niet zou weten in welk pakket nou welke spulletjes zitten.

wordt maar terugsturen denk ik, even een frisse bestelling maken. ohja eigenlijk komt het ook wel mooi uit, want er zat ook een impulsieve aankoop bij.

weet niet of er nog meer net zo driftig opnieuw hebben zitten bestellen als mij, maar ik zou dan maar even contact opnemen hehe

En zo raakt de afdeling "Retour" ook gevuld :-)

Re: Re: Re: Musicstore koeln, winterslaap ??

Re: Re: Re: Musicstore koeln, winterslaap ??

Origineel geplaatst door Franz.K.
Waaruit concludeer je dat ?

sowieso is de gekte rond de kerstman daar veel groter aangezien ze geen sinterklaas kennen..
kerst gekte in de steden qua versiering is over t algemeen veel uitvoeriger (ik weet nog dat ik vroeger om deze reden vaak met mn ouders mee ging winkelen in duitsland).
veel duitsers trekken rond deze dagen met familie naar hun 2e huis in de bergen of hun 2e huis in oostenrijk/switzerland om daar de kerstdagen te vieren..

dit laatste doen nederlanders ook wel maar niet zo massaal als de duitsers..

iets heel anders nu ...

iets heel anders nu ...

Vanmiddag wat gekocht bij Feedback Eindhoven , heel goed en kordaat geholpen.
normaal ben ik niet feedback e'hoven maar deze keer goed geholpen.

Maurice

Origineel geplaatst door gremlin23
Ik vind MSK daarentegen een kutzaak.
Thomann en Musik Schmidt: Leveren sneller en zijn meer klantvriendelijk. Lui bij MSK zijn domme irritante socios met geen verstand.

ik heb dat precies andersom, thomann is mij bijna een jaar lang 750 euro verschuldigt geweest, en ze wouden maar niet terug storten, kun je je voorstellen wat ik van thomann vind.

inland empire > moet dat nou ?

heb zelf ook tijdje geleden zelfde probleem gehad...

na 4 dagen heb ik ze maar eens gemaild en had het na 7 dagen in huis :) (was de 6e dag zelf niet thuis om in ontvangst te nemen)

ik heb dat precies andersom, thomann is mij bijna een jaar lang 750 euro verschuldigt geweest, en ze wouden maar niet terug storten, kun je je voorstellen wat ik van thomann vind.

Zeker weten.. Dan zou ik het ook een k**zaak vinden! ;)

Back