(videoclip ) boing

:) + :D + 8)

:D De volle 4 minuten waard..

misschien leuk als je flink geblowd hebt ofzo. Misschien snap ik 't ook gewoon niet.:erm:

de oorsprong zit hem in dat groene beesje wat boing doet als je er een mep tegen geeft
een jaar of 7 geleden liepen we hier met een groep van 30 lowlandsforummers mee rond op lowlands, en iedereen kreeg zo,n boing.... ik heb er zelfs nog een electroachtig nummer bij verzonnen met dat geluid gesampled! en nu de clip er maar eens bij gemaakt.
het is wel playback want boing zegt ie allang niet meer (batterijtje op) :D

Heb ook zo'n soort beestje dat geluid maakt als je 'm klap verkoopt of laat vallen. De mijne klinkt dan echter heel klaaglijk. Soort van "ahrg aaaaaahrg" :D maar om er nu gelijk een clip van te maken? mwhoa..

Origineel geplaatst door Hazes
Heb ook zo'n soort beestje dat geluid maakt als je 'm klap verkoopt of laat vallen. De mijne klinkt dan echter heel klaaglijk. Soort van "ahrg aaaaaahrg" :D maar om er nu gelijk een clip van te maken? mwhoa..
kan geen kwaad om een beetje humor er tegenaan te gooien toch?
al die clips van nu zijn vaak erg geweldadig, of te stom om aan te zien.

het nummer zelf is ook al een jaar of 6 oud en een soort van parodie op die lowlandsaflevering, man wat werden we gek van die klere boings op het laatst... over de camping, tijdens de concerten je hoorde die krengen overal....:D
deed me ook een beetje denken aan die keer dat freek de jonge in de foxtrot tent op trad en allemaal plastic speelgoed sambaballen het publiek in gooide met iets van harde kralen erin ofzo, ze klonken in iedergaval erg hard en vooral lelijk!
die hoorde je na dat optreden ook overal over het terrein ed....:o:

Origineel geplaatst door JazzMann
kei goe idee !
dank. mocht het er van komen, gaan wij er dan ook 1 doen te kunnen verwachten van heer Jazzmensch? :mega:

Origineel geplaatst door bliepertronic
kan geen kwaad om een beetje humor er tegenaan te gooien toch?
al die clips van nu zijn vaak erg geweldadig, of te stom om aan te zien.
zit wel wat in maar... had het misschien ook iets artistiekeriger gekunt? tegen het licht in filmen was o.a. niet zo'n goed idee... en je had bijv. de audio ook rechtstreeks kunnen aftappen i.p.v. via de microfoon... was het al iets beter geweest :D

maar goed, het is jouw'n ding en als het jouw happy maakt vind ik het verder ok.
in een eventuele "maak bewust een kutklip" thread zou deze wel erg hoog scoren denk ik, nu al een ware classic! 8o)

Laatst gewijzigd:
:confused: BOING -> BORING :eureka:

tegen het licht in filmen was o.a. niet zo'n goed idee... en je had bijv. de audio ook rechtstreeks kunnen aftappen i.p.v. via de microfoon..
------

maar dan is de lulligheid weer weg!...en daar gaat het hier juist om!!!

Origineel geplaatst door 6 trak
in dat geval :smeris: petje af! :)

btw: is die Febo inc. kots scene ook van jouw'n hand? :D
ja
ik had nog maar net de tiijd om mijn statief op te stellen. 20 jaar geleden was video apperatuur nog groot en lomp

Back