Mono synt contest

't is me ook gelukt een soort RUIS/Distortion uit de Mono Osc schakeling te trekken,

binnenkort zal ik 'n Link plaatsen naar het New Age product.:)

Voor Hazes met een mono synth klik hier
Je moet wat doen op je zondagmiddag. Misschien dat ik er eens een keer wat langer aan ga zitten en iets serieus in elkaar ga draaien.

gegroet!

Dat klinkt echt goed! leuke FX , mooi uitgebalanceerd..'k vind het al aardig 'serieus'.!

>6 trak: ik gebruik vele [freeware] programma's, in dit geval reaktor 3 omdat daar Vintage replica's bijzitten, maar ik had ook net zo goed MASS kunnen gebruiken.. alleen dan ben ik langer bezig. tenslotte draait het om het geheel, en niet alleen het detail/etc...
:D

Ooooeeeei, gewaagde uitspraak Hazes. Als dit een frutseltje moet voorstellen, moet de volgende dus nog beter zijn... Anders gaat ge af als eene stekker die uit het stopcontact valt :D

frutseltje in die zin dat het ongeveer 2,5-3uur werk was en dat vond ik reuze meevallen. afgaan ben ik niet zo bang voor in die zin dat ik weinig te verliezen heb.... Soms zit het mee en soms zit het tegen, toch? Wel bedankt voor de positieve reacties.

nou daar is ie dan: Mono Vacation
Heb meer onder de pc gelegen vanwege een brakke geluidskaart dan dat ik op de MP4 wat heb kunnen doen.

Ben er niet helemaal tevreden over maar je moet wat hé ;)

Heheh ;)

Heb jij hem stiekem in Polymode gebruikt??? :D
Coole rustgevende track beste Q

Die gave A&H tafel effe off topic, wat is daar de lengte x breedte van...

Klinkt leuk Q. Doet me een beetje associeren met muziek die men voor (aankondigingen van) bepaalde (oudere) films zou kunnen gebruiken.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Heheh ;)

Heb jij hem stiekem in Polymode gebruikt??? :D
Coole rustgevende track beste Q

Die gave A&H tafel effe off topic, wat is daar de lengte x breedte van...

Het ritme wordt in een arpeggio door de 4 oscs gemaakt, that's it. voor de rest mono :)

Voor info over mijn tafel kan je hier de brochure neerladen. :W

Herr 6Trak ook dank, wij zien u morgen in mijn lab.8>

De file is naar een andere ftp verplaatst

Mono Vacation staat nu hier

Re: eindelijk mijn bijdrage

Re: eindelijk mijn bijdrage

Origineel geplaatst door bounce
eindelijk tijd gevonden om een monosynth trackje te maken.
helemaal gemaakt met de Sequential Circuits Pro-One en een beetje reverb.
sequence in MOTU Digital performer gemaakt. simpel en in een dagje klaar.
leuk om te doen!

http://www.xs4all.nl/~bounce/bounce-pro-one.mp3

Yeah! cool mooie geluiden zeg. ook die snare is lekker! alleen die kick is misschien iets te dof, maar past wel lekker in de mix

top:okdan:

helemaal O.K.!:halleluja lekkere track.

maar.. in het begin ging m'n mixer in het rood.. en na wat checken in CEP2 : d'r zitten nogal wat plekken die te hard gemixt zijn. .:)komt vooral door de beat denk ik.

Opzouten met met die rare opmerkingen over de mix! Strak nummertje :D

Cool zeg Bounce; leuk ding!

wie volgt?

Back