Mono synt contest

Origineel geplaatst door mc_kwok
Ligt het nu aan mijn compu of is de volume niveau heel erg laag.

Voor de rest: niet gek Phochos (of is het TAFKAP? :))

mc_kwok,

Ik heb het toch redelijk hard opgenomen, waarschijnlijk zorgt mijn computer voor een volumetempering.
Wat bedoel je met TAFKAP???

Phochos:confused:

Origineel geplaatst door phochos
mc_kwok,

Ik heb het toch redelijk hard opgenomen, waarschijnlijk zorgt mijn computer voor een volumetempering.
Wat bedoel je met TAFKAP???

Phochos:confused:

The Artist Formarly Known As Phochos... (ik zag iets in je gastenboek... never mind)

Origineel geplaatst door mc_kwok
The Artist Formarly Known As Phochos... (ik zag iets in je gastenboek... never mind)

Nee, Phochos blijft. Mindsearch's Revenge veranderd vanaf 1 januari 2005 in M.S.R.!!:D

Origineel geplaatst door fenderbender
khad ff nix te doen op me werk. nou ja ik had wel wat te doen, maar daar had ik geen zin in, :D

jemig op een hourvlot- dit vind ik echt super cool. Professioneel. Voor mij mag deze zo naar de drukkerij
(of, wat waarschijnlijker is voor deze thread, de Koppiesneller).

again, :doei: :walker: :okdan:

Ik vind hem ook heel fraai! :okdan: Mono-ism is een goede titel. Vind alleen de ondertitel, adventures in mono, wat misleidend. Alsof alle tracks mono zijn. De insider weet natuurlijk wel beter, maar als het een commercieel succes moet gaan worden (;) ), moet het toch wat aangepast worden :D

Bedankt voor de complimenten:halleluja
"adventures in mono" ik vinf m wel leuk, maar de CD is van iedereen, dus ik sta open voor suggesties eureka:
  • mono in stereo
  • monotheism
  • one at a time
  • synthforum presents

ben nu bezig met de tracklist

- ms10synthmann van synthmann (track niet beschikbaar)
- Funlab van 6 trak (track niet beschikbaar)
- justb van Blinx (track niet beschikbaar)
- Monogoof van 6 trak http://members.lycos.nl/sixtrak/mp3/monogoof.mp3
- yamaha cs 5 van sander (track niet beschikbaar)
- GoofMoog van 6 trak http://members.lycos.nl/sixtrak/mp3/goofmoog.mp3
- 101 van Bdeep (track niet beschikbaar)
- Maser van Arv (track niet beschikbaar)
- nano1 van Naton.Rozenburg (track niet beschikbaar)
- ms20 van stickx (track niet beschikbaar)
- bub a bob van thegreatmuffin https://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?s=&postid=85877
en ik ben pas bij pagina 7 :gaap:

iets te enthousiast begonnen, kpak wel alleen de tracks die nog te vinden zijn:gaap:

veel tracks die je noemt heb ik al- in feite, ik heb nu genoeg voor een CD denk ik.

'synthforum monosynth nummers?' dat dekt de lading en is gelukkig niet engels.

Ik ga zelf ook nog via mijn eigen Orion Records een mini-cdr uitbrengen met de nummers die ik voor het synthforum heb gemaakt en nog maak (Monophasy Part 2 en 3). Naast de mono stukken komen er dus ook nummers op gemaakt met bijv. een Yamaha PSS580 en de Korg Microkorg.

Phochos:D

- ms10synthmann van synthmann (track niet beschikbaar)

ik heb em onlangs met een nieuwe link online gezet ergens achteraan in de thread, hij is er weer!

Voorlopige tracklist - kijk of je er bij zit
;)

Attachments

• synthforum_monosynth1.jpg
    synthforum_monosynth1.jpg
    22,5 KB · Bekeken: 108
hey mooi! Ik zit er tussen (zelfs op plek 1 haha)! Moet zeggen dat vooral de tracknaam "untitled2" tot de verbeelding spreekt :D (niet dat mijn tracknaam hoogstaand is ofzo).

kga vandeweek dan aan de slag om de CD cover af te krijgen. nu eigenlijk een centrale plek om de nummers neer te zetten (misschien in 1 download als zipbestand

Back