Mono synt contest

Origineel geplaatst door lo-fi
Wat suf, ik dacht dat ik ze getest had. Nou ja ze staan dus eigenlijk hier:

neptune1.mp3
neptune2.mp3

hmm ik vindt ze allebei OK!!

alleen (en zeker bij de eerste) vindt ik sommige geluiden toch te zacht staan.

maar ze zijn gaaf!

Hee relaxed EDP!
Ja het is allemaal natuurlijk zo slordig als wat, snel in elkaar geflikkerd zonder al te veel op te letten. Maar misschien dus wel de moeite waard om even uit te werken.

Hee relaxed EDP!
,snel in elkaar geflikkerd zonder al te veel op te letten

die impulsieve handelingen kunnen vaak leiden tot dingen waar je andes nooit aan komt. Goeie trax, lo-fi :W

Origineel geplaatst door Lefty

die impulsieve handelingen kunnen vaak leiden tot dingen waar je andes nooit aan komt. Goeie trax, lo-fi :W

Ja precies. Af en toe zit ik gewoon veel te veel m'n best te doen. Als je dan 'n keer op deze manier werkt, snel, voor de lol iets in elkaar draait, heb je 'n hoop lol, en komt er nog iets leuks uit ook. Alles blijft lekker fris in je hooft omdat je nergens te lang naar luisterd. Goed idee deze contest. Ik ga proberen meer op deze manier te werken.

Oh, en eh thanks :)

Ja, ze klinken allebei als een tiet:(
ik vind de 2e nog beter in elkaar zitten qua balans tussen de lagen, de mix dus.
bij de 1ste vind ik de begeleidingsgeluiden veels te zacht t.o.v. de ritme sectie.

maar de geluiden zijn als snoepjes op de tong

kom op, meer MEER inzendingen!!... ik ben zelf ook weer bezig

He hele lekkere trekkies hoor. Rommelige trekkies zijn juist gaaf. Ruwe Diamanten zijn veel cooler toch? :P

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ook weer een trekkie gemaakt... weer met de lieveling de Reaktor SH 101.
Zonder FX [alleen op een klein stukje wat galm] misschien dat ik er nog wat overheen haal.
het eind ga ik nog invullen.

http://members.lycos.nl/naton/NR_Monosynth2.mp3

hmm gaaf!
allemaal erg subtiel . ik zou er alleen nog wat meer geluidjes/synthfx door heen gooien om het geheel iets op te vullen.
melodietjes zijn erg lekker

lekker dus!

Alles blijft lekker fris in je hooft omdat je nergens te lang naar luisterd.

hooft? luisterd? Gelukkig heb ik van muziek maken meer verstant. :)

ok dan! de Mono synt contest staat weder op zn plaatz!
alle inzendingen wellekom..!
en de voice greetz zijn er ook!!! [ff aandacht vestigen hehe]
hai!

aiaiaiai waarom loopt deze thread toch weer spaak ... het is echt hartstikke leuk om met de beperkingen van een monophonic synth je stukje te brouwen !:eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka:
zendt IN die stukken, hierrrr .. [laatste poging ... ] Naton R.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
aiaiaiai waarom loopt deze thread toch weer spaak ... het is echt hartstikke leuk om met de beperkingen van een monophonic synth je stukje te brouwen !:eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka: :eureka:
zendt IN die stukken, hierrrr .. [laatste poging ... ] Naton R.

hee ik ben nog steeds bezig met een nieuwe hoor. heb alleen niet zoveel tijd

Back