[track] destination

Echt jammer dat je de ruis zo duidelijk hoort.

Voor de rest is het een goede track hoor!
Mooie geluiden die perfect bij elkaar passen.
(als ik wat tijd heb wil ik best wel naar de mastering kijken, maar echt jammer van die ruis)

...Nou ik elk geval een stuk interessanter dan al die trance/dance shit die gepost wordt!!

Origineel geplaatst door fuse
Echt jammer dat je de ruis zo duidelijk hoort.

Voor de rest is het een goede track hoor!
Mooie geluiden die perfect bij elkaar passen.
(als ik wat tijd heb wil ik best wel naar de mastering kijken, maar echt jammer van die ruis)

thx!
vreemd, deze keer hoor ik zelf amper ruis
als ik nieuwe geluidskaart heb neem ik 'm wel opnieuw op

:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Ik ben een grootte Ambient fan en
ik moet zeggen WOW!! Ik maak ook graag
ambient dus zou ik je wat mogen vragen?
Wat voor hardware/software enzo gebruik jij?
Ik wil graag ambient maken, maar weet niet
wat ervoor te gebuiken.voor derest kan ik
eigelijk geen kritiek geven op de track :z

greets isnieZot

cubase + roland xp-80, bijna alle geluiden uit vintage expansion board

Je zit nou eenmaal vast aan de waveforms die erop zitten dus dan probeer ik daar maar wat mee te doen. Meestal combineer ik er 2 die een beetje bij elkaar passen zodat je toch nog een soortje nieuw geluid krijgt (wel aardig gelukt in dat koorgeluid en het belletje)... en als ik wat passende geluiden heb ga ik lekker spelen totdat er iets zinnigs uitkomt en dan maar opnemen in cubase, schuiven en knippen en plakken totdat er een track onstaat :)

Mooie track ! Maar ik denk dat als je probeert om er wat ethnische percussie in te stoppen en nog een voice sampeltje a la Aphex of Orb, dat je trackje helemaal af is. Doen joh!
En inderdaad, dit soort stukjes 'muziek' zijn een verademing naast al de trance, house en andere flauwe doorslagjes van een hoop shitzooi die ik al jaren moet horen!

bedankt voor de reacties en dat meen ik! dit is welgeteld mijn 3e afgemaakte non-trance probeersel en dit soort reacties geven een stimulans om verder te gaan met op deze manier muziek te maken :)

..Ga zo door,
Trance hebben we al meeeeeeer dan genoeg!!

bedankt bass dat je ons dat 2 keer in 1 thread meedeelt. We kregen al t idee dat je een groot trance liefhebber was.

mooi! hele mooie atmosfeer in dit nummer....die strings gaan echt diep...met je gitaargeluidjes uiteraard :) nu hoor ik iets van een xylofoon, is niet helemaal mijn stijl, maar de strings die erbij komen maken veel goed, mooie gebruik van bass en van je fx.

Over de ruis in het nummer is al genoeg gezegd;)
8.5/10

*slik*
Ik waan me alweer in werelden die nog moeten worden ontdekt...

damn dit is echt filmisch...

puik werkje

Origineel geplaatst door da goose
wouw...

meer kan ik echt niet uitbrengen nu...
zwaar respect.

ORB eat your'e heart out

:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :okdan:

Pfffffff.....

Back