hi, ik heb dus zon zelfde probleem, snap er niets van ... waarschijnlijk doe ik t verkeerd, maar de handleiding geeft me geen duidenlijkheid.
ik heb de volgende setup. een mc808 met midi gekoppeld aan een indigo1. Werkt prima totdat ik dus idd de 16 kanalen van de 808 wil vullen met patronen. Dan gebeurd t volgende.......
In single mode op de virus staat ie op part 6 bv, deze kan ik ook niet met de partknop + en - verzetten = daar reageert hij niet op!
de groovebox geeft alleen geluid zodra ik een toets speel op part 6... alle andere parts reageren niet op de virus. Dit lijkt me komen doordat hij op single mode staat... maar is het dan altijd zo dat ik in singlemode niet kan switchen tussen de parts dmv de part knop?
Nu ga ik in multimode... linksboven in het display geeft hij aan dat part 6 geselecteerd staat, ik kan nu wel een andere part via de partknop selecteren... elk kanaal is voorzien van een ander geluid... allemaal ok zou je denken. hij geeft aan dat onder part 6 het geluid A121 staat... maar zodra ik een toets aansla op mijn groovebox speelt hij niet geluidje A121 op part6! raaaraa politiepet. Sommige andere part en dus andere geluiden speelt ie daarintegen wel af maar dat is allemaal niet wat ik wil. Moet ik ergens de settings veranderen of ook dat hele ding resetten (als iemand me al kan vertellen hoe: toetsencombi?) ...
Simpleweg wat ik wil het selecteren van bv:
part 1 = bas
part 2 = lead
part 3= pad
etc.... en dat dan ook op die volgorde kunnen sequencen via de mc808... dus gewoon per part een geselcteerd geluidje...
want als ik nu in multimode ga kom ik op 1 of andere preset multi-achtige combi sound uit waar ik weinig mee kan.
Helluppppp... snap er niets van. dan is idd zon groovebox ubermakkelijk... alleen die virus sounds zijn zo te gek
ps: ik heb os 4.9 er op.... ook 2de hands gekocht!