axiom 61 instellen dmv enigma editor?

Dj Marko X

Ingeburgerd
Beste medeforumers,

Ik heb nu sinds 4 dagen me m-audio axiom 61, en moet zeggen dat k er heel tevreden mee ben.
Alleen krijg ik de faders, rotaries en de drumpads niet fatsoendelijk toegewezen, nu las ik dat ik dit kan instellen met het programma "enigma editor" .
Na dit te hebben gedownload en geinstaleerd werkt het nog steeds niet?
iemand mischien een id waar dit aan kan ligen?

Tsja, hoe je iets toegewezen krijgt hang sterk af van de gebruikte software die je aan wil sturen. Dus, welke software?

Heb er zelf ook 1, maar ik wijs ze iig niet toe via de enigma editor, althans nog niet. Rechtstreeks op een synth zoek je gewoon de cc van de parameter die je met de axiom wilt controllen, en geef je bijv fader D9 die cc.

in FlStudio wat ik gebruik gaat het allemaal iets lastiger, maar het is wel te doen.

Het lijkt me dat het dus in cubase ook wel zonder die editor moet kunnen, snap overigens ook niet echt veel van die editor..

Vreemd.. het enige waar ik problemen mee heb zijn de drumpads, maar dat ligt software matig aan FL.. en wat ik met die enigma moet, ik zou het eerlijk gezegd niet weten :W

Origineel geplaatst door Dj Marko X
K word er helemaal gek van t wilt echt niet lukken....
Leg eens uit wat je allemaal doet en waar het misgaat? Je geeft zeeen van informatie...

Ik heb geen Axiom, maar wel iets anders wat die Enigma editor ondersteunt. Veel simpeler kan dat programma niet. Je laadt een templade (gaat al automatisch), stelt in dat knop X controller Y uit moet zenden, en saved/upload dit naar het instrument. Hoe moeilijk kan het wezen?

Probeer de preset, nadat je de bank naar je axiom gestuurd hebt eens opniew te laden doormiddel van de recall knop op je axiom.

Back