Furyan
Nieuwkomer
Hey,
Ik heb problemen met mijn roland E-16. Je steekt de stekker erin en drukt op de power knop, en dan doet hij het niet
. Heel simpel als ik het zo zeg, maar ik kom er dus maar niet achter wat het is (ook geen winkel in de buurt). Ik wilde hem openmaken omdat ik hoorde dat het ook gewoon een zekeringentje kon zijn.
Heeft iemand iets van een handleiding hoe je dat het best kunt doen. Ik durf hem niet zo goed gewoon los te maken omdat ik denk dat alles er dan uit zal donderen. Kan iemand mij helpen of advies geven?
Alvast bedankt
Ik heb problemen met mijn roland E-16. Je steekt de stekker erin en drukt op de power knop, en dan doet hij het niet
. Heel simpel als ik het zo zeg, maar ik kom er dus maar niet achter wat het is (ook geen winkel in de buurt). Ik wilde hem openmaken omdat ik hoorde dat het ook gewoon een zekeringentje kon zijn. Heeft iemand iets van een handleiding hoe je dat het best kunt doen. Ik durf hem niet zo goed gewoon los te maken omdat ik denk dat alles er dan uit zal donderen. Kan iemand mij helpen of advies geven?
Alvast bedankt

nog iemand met zo'n ding...