• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

dx7 mc202 elkatone esi4000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
Ik heb een MC202 waar ik weinig of niets meer mee doe.het liefst ruil ik hem/haar voor een 110module van een roland system 100.eventuele andere ruil of bod wil ik ook wel overwegen.ben ook op zoek naar een emu6400 ultra en een roland s550 +scsi en bijbehoren.

Ik heb reeds 20 jaar een ELKATONElesley versterker die het nog altijd goed doet.ook de mechanische lesley! omdat ik recent een andere versterker gekocht heb staat hij mij een beetje in de weg. zijn er mensen in geintereseerd en wat zou ik er ongeveer voor kunnen vragen?

te koop yamaha DX7 klassieke versie.technisch 100 o/o opties;hoekje van zijkant re achter onder afgebroken en naast li schuif is een potmeter erbij geplaatst voor volume . vraagprijs E 225

te koop ESI 4000 sampler van emu ,prima staat wel slechts fabrieksgeheugen ,moet je dus zelf uitbreiden met normale ,gangbare geheugenchips (b.v. bij musicstore koln 128mb maximaal) scsi, veel diverse cd roms, 4 uitgangen vrprijs E550 (ben op zoek naar een 6400ultra met adat interface)

Laatst gewijzigd:
verdorie je heb gelijk ik bedoel natuurlijk mc 202
groet sunny

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back