Hey,
Ik heb 3 dagen geleden een nieuwe pc aangeschaft (1,8 gig 512 mb werkgeugen etc...hij loopt als een trein)
Nu wil ik hem als multitrack recorder gebruiken om audio van me MPC2000XL op HD op te nemen. dit is mijn eerste ervaring met usb en kwam een serie van Edirol tegen (sweet Roland
)
maar als ik audio via usb opneem neemt me comp dat dan ook gelijk op of moet ik eerst nog een geluidskaart daarvoor hebben? ik heb nu zo'n onboard geluidskaart. Het lijkt mij dat dat verder niet nodig is, en usb gewoon de input is.
Mischien dat iemand dit kan verduidelijken voor mij
ik zelf dacht aan:
Edirol UA-1A
of
UA-20
Het is dus alleen om audio uit me MPC op te nemen....maar een mic input is natuurlijk altijd handig. Maar ik heb ook een mixer dis ik zou ook altijd me mic door me mixer kunnen halen en de outputs van me mixer aansluiten op de bovenste edirol
Some help plz
Ik heb 3 dagen geleden een nieuwe pc aangeschaft (1,8 gig 512 mb werkgeugen etc...hij loopt als een trein)
Nu wil ik hem als multitrack recorder gebruiken om audio van me MPC2000XL op HD op te nemen. dit is mijn eerste ervaring met usb en kwam een serie van Edirol tegen (sweet Roland
)maar als ik audio via usb opneem neemt me comp dat dan ook gelijk op of moet ik eerst nog een geluidskaart daarvoor hebben? ik heb nu zo'n onboard geluidskaart. Het lijkt mij dat dat verder niet nodig is, en usb gewoon de input is.
Mischien dat iemand dit kan verduidelijken voor mij
ik zelf dacht aan:
Edirol UA-1A
of
UA-20
Het is dus alleen om audio uit me MPC op te nemen....maar een mic input is natuurlijk altijd handig. Maar ik heb ook een mixer dis ik zou ook altijd me mic door me mixer kunnen halen en de outputs van me mixer aansluiten op de bovenste edirol
Some help plz
..