a cappella's van the K.L.F. gezocht

Rvooh

Gepokt en gemazeld
vooral "3 am eternal" "ancients of mu" enz enz..

heb dat allemaal liggen op vinyl maar nergens zonder andere sounds eroverheen

als iemand die samples liggen heeft zal ik hem/haar heel dankbaar zijn :biertje:

"its 3 AM eternal' heb ik al volledig, die staat gewoon in het begin van het origineel van 88

ben bezig aan een 3GB torrent van KLF-materiaal, dus als het daar niet tussen zit weet ik het ook niet..

dat wordt weer leuk remixen in februari 8~

heb je ook linkjes? die KLF vinnik wel wat hebben, "how to make a number one the easy way..."

oud en fout, laatste tijd hoor je ze af en toe nog eens voorbij komen in het foute uurtje.

heb wel intresse in die kopieer-recht-bevrijdings-front samples.

bliepbliep

heb gewoon in google ingetypt en zo op de torrent terecht gekomen..
ik pb je even het adres!
denk dat ze er inderdaad bij KLF zelf geen probleem mee hebben (aangezien ze zelf hun hele backcatalogue geschrapt hebben)

rare gasten.. geld in de fik stikken, met losse flodders op hun publiek schieten enz enz..
maar idd, is opnieuw "in", na 10 jaar zwaar fout te zijn.

KLF = 8)

Thnx voor de link... Staat te downloaden... blijft de hele nacht aan staan...

:biertje:

Ik heb (nog) geen a capella*s gevonden in die 3Gb, maar wel een hele hoop lekker tracks :okdan:

Origineel geplaatst door MokuM
Ik heb (nog) geen a capella*s gevonden in die 3Gb, maar wel een hele hoop lekker tracks :okdan:

feit .. beste download in maanden
zit echt super muziek in.. voor elk wat wils :)

heb wel al de samples die ik zocht clean gehoord ertussen dus i'm settled :) :slotje:

vette link vette shit!!

Ook maar ff stiekem aan t downen.;-)

Volgens mij heb ik het ergens op een bandje...... origineel nog wel. weet alleen niet waar ik die zak met bandjes heb :confused: als ik weer eens alles ga ordenen dan zal ik het in mijn achterhoofd houden :)

Back