De volgende presets

Slipperman

Rooibosje iemand?
Ik heb de volgende presets nodig. Ze komen uit diverse synths. Wie o wie heeft ze. Ik accepteer heel veel soorten formaten. (Wav, mp3, ai, aiff, ram, rm, wmv, wma, sft, akai formats, gigasampler formaat)

Uit de korg Wavestation (EX)

Mini Lead, Analog Strings, Octave strings

uit de Ensoniq SD 1 / Ensoniq VFX:

Florida Keys, Very Breathy.

Ik heb ze nodig voor een Cover project. Wie kan me er aan helpen???

Mag ik deze thread ff kapen om te vragen of iemand de Yamaha TX81Z factory presets heeft?

Nu we toch bezig zijn.....

Natuurlijk mag je dat. Is dat niet de rack versie van de DX7??? 8 van die dingen in een rack vorm??? Zo ja dan zoek ik daar ook wel wat van maar ik weet eigenlijk niet wat hehe. Lama.

btw... Als dat de zelfde presets zijn als die van de dx 7 dan heb ik ze wel voor je liggen...

Het gaat gewoon om die klassieke basjes.

Ze zitten niet in de FM-7 namelijk (of ik kan ze niet vinden). En ik wil ze eigenlijk wel hebben.

hmm,

Heb ook fm7 en ik kan ze wel vinden. Er is ergens een bestandje (kan nu ff niks opzoeken ivm. andere computer waar ik op internet etc.) in een van die mappen met factory presets. Daar zitten heel veel bassen bij. Heb zelf ook groot sysex lib. gedownd met heel veel sysexjes. Zitten ook bassen en andere sounds tussen. (dat bestand is te vinden op http://www.geocities.com/SunsetStrip/Lounge/2133/dx7_tx7.html)

Origineel geplaatst door bikkel
Mag ik deze thread ff kapen om te vragen of iemand de Yamaha TX81Z factory presets heeft?

Nu we toch bezig zijn.....

ik heb een tx81z.

kom hem maar een keer uit mijn rack schroeven om samples van te trekken

Origineel geplaatst door bambamstudio

ik heb een tx81z.

Ok ik kom. Kan ik dan ook gelijk samples uit je JD 800 trekken??? Kan ik ook nog wel wat van gebruiken denk ik.

Als daar daadwerkelijk de Second home by the sea lead synth uitkomt. (We can't dance tour) dan kom ik wel ff samplen.

Ermm, m'n pc ;)

Just kiddin. Ik heb geen idee wat ik zou moeten sampelen eruit. Weet niks van de presets. Alleen dat het live op dat ding werd gespeelt. (en toen had ik de dvd en zag ik het hem live ook opPZ'N Rhodes digital piano doen. laatste stukje. hmm...)

Origineel geplaatst door bambamstudio

ik heb een tx81z.

Sorry, maar het gaat echt om de patch zelf, ik weet niet of het echt lastig is om er een soort file van te maken die ik elders op internet tegen kom?

Anders weet misschien iemand een link ofzo?

..Koop een Yamaha PSR 36 keyboard..zit alle FM spul in!

Origineel geplaatst door bikkel
Sorry, maar het gaat echt om de patch zelf, ik weet niet of het echt lastig is om er een soort file van te maken die ik elders op internet tegen kom?

Kom hem dan maar uit mijn rack schroefen om er een pach van te maken.

Ik heb daar zelf veel te weinig tijd voor

zoek ff op het net daar zijn duizenden patches te vinden inclusief factorie presets
en de tx81z is geen rack versie van de DX7, de DX7 heeft namelijk 8 operators en de Tx81z 4 ;)

Origineel geplaatst door Ken-one
en de tx81z is geen rack versie van de DX7, de DX7 heeft namelijk 8 operators en de Tx81z 4 ;)

De DX-7 heeft 6 operators met alleen sinus als golfvorm, de TX-7 is de module versie
en de TX81Z heeft 4 operators met 8 verschillende golfvormen. :geslaagd:
waarschijnlijk is de Latelybass (TX81Z preset: C15) een van de basjes die slipper zoekt :D

Back