Hallo iedereen.. ik was schijnbaar al eens voorbij geraced zoals je links waarschijnlijk kan zien.. schijnbaar met een hele grote baal poep in me ogen..
.. ach ja.. doe ik t gewoon alsnog.. (heb ook een tijdje geen pctje gehad.. soort van excuus
)..
ik ben dr00p.. maak voornamelijk een beetje drum n bass.. experimentele zooi.. en tekno achtige dingen zeg maar.. wat ik op t moment dat ik t maak leuk vind om te horen... zoals wel meer..
.. dat heb ik best wel lang met scream.. daarna impulse tracker gedaan.. en nu heb ik sinds een maand of 8 een korg em-1 en oberheim ob12
.. (en een phonic mixer
).. wat simpeler spul voor de meeste van jullie volgens mij.. maarja
.. moet toch ergens beginnen ja toch
.. vond dit opzich al duur genoeg
..
en nou heb ik weer een pctje die ik wil gaan betrekken in mijn gebeuren zeg maar.. niet dat ik daar echt iets van ken.. want dat doe ik niet.. kweet ook niet echt of dit een hele goede ervoor is.. zit om te beginnen namelijk al gelijk een mega gare geluidskaart in
... eentje die 4 jaar geleden via via via bij mij terecht is gekomen en t opzich prima doet daar niet van (IT is nooit echt veeleisend geweest
).. maar ik weet niet of hij echt goed is voor muziek maken met me pctje (kweet t eigenljk wel zeker van niet
).. zeg ik eigenlijk ook nog fout, want ik wil eigenlijk meer me midi gebeuren gebruiken.. sequencen enzo.. (ben nog niet echt begonnen zoals je alweer lees denk ik
).. en nou ging me ob12 updaten wel goed.. maar dat proggie van hun ken ik weer niet gebruiken.. weet ik niet of dat me pc.. me geluidskaart.. me ob12.. of gewoon het proggie zelf t probleem is eigenlijk.. volgens viscount me geluidskaart.. maar in feite gebruik ik toch niet echt geluid (??).. ach ja... je ziet vanzelf wel een bericht ergens staan als ik helemaal niks kan vinden.. en voor de rest..
... mazzel allemaal..
dr00p
.. ach ja.. doe ik t gewoon alsnog.. (heb ook een tijdje geen pctje gehad.. soort van excuus
)..ik ben dr00p.. maak voornamelijk een beetje drum n bass.. experimentele zooi.. en tekno achtige dingen zeg maar.. wat ik op t moment dat ik t maak leuk vind om te horen... zoals wel meer..
.. dat heb ik best wel lang met scream.. daarna impulse tracker gedaan.. en nu heb ik sinds een maand of 8 een korg em-1 en oberheim ob12
.. (en een phonic mixer
).. wat simpeler spul voor de meeste van jullie volgens mij.. maarja
.. moet toch ergens beginnen ja toch
.. vond dit opzich al duur genoeg
.. en nou heb ik weer een pctje die ik wil gaan betrekken in mijn gebeuren zeg maar.. niet dat ik daar echt iets van ken.. want dat doe ik niet.. kweet ook niet echt of dit een hele goede ervoor is.. zit om te beginnen namelijk al gelijk een mega gare geluidskaart in
... eentje die 4 jaar geleden via via via bij mij terecht is gekomen en t opzich prima doet daar niet van (IT is nooit echt veeleisend geweest
).. maar ik weet niet of hij echt goed is voor muziek maken met me pctje (kweet t eigenljk wel zeker van niet
).. zeg ik eigenlijk ook nog fout, want ik wil eigenlijk meer me midi gebeuren gebruiken.. sequencen enzo.. (ben nog niet echt begonnen zoals je alweer lees denk ik
).. en nou ging me ob12 updaten wel goed.. maar dat proggie van hun ken ik weer niet gebruiken.. weet ik niet of dat me pc.. me geluidskaart.. me ob12.. of gewoon het proggie zelf t probleem is eigenlijk.. volgens viscount me geluidskaart.. maar in feite gebruik ik toch niet echt geluid (??).. ach ja... je ziet vanzelf wel een bericht ergens staan als ik helemaal niks kan vinden.. en voor de rest..
... mazzel allemaal..dr00p

L mag beleven. Je ga hier
op allerlei dingen en soms zul je jezelf voor de
en belerende
. Vaak zitten mensen hier te
om maar zo min mogelijk te
. We zijn hier allemaal
voor elkaar en elkaars werk. Ook heb ik al menig
van en van sommige steek je wat op
!