hallo allemaal

dr00p

Stamgast
Hallo iedereen.. ik was schijnbaar al eens voorbij geraced zoals je links waarschijnlijk kan zien.. schijnbaar met een hele grote baal poep in me ogen.. :stupid :P.. ach ja.. doe ik t gewoon alsnog.. (heb ook een tijdje geen pctje gehad.. soort van excuus :D)..
ik ben dr00p.. maak voornamelijk een beetje drum n bass.. experimentele zooi.. en tekno achtige dingen zeg maar.. wat ik op t moment dat ik t maak leuk vind om te horen... zoals wel meer.. :).. dat heb ik best wel lang met scream.. daarna impulse tracker gedaan.. en nu heb ik sinds een maand of 8 een korg em-1 en oberheim ob12 :).. (en een phonic mixer :)).. wat simpeler spul voor de meeste van jullie volgens mij.. maarja :).. moet toch ergens beginnen ja toch :).. vond dit opzich al duur genoeg :P..
en nou heb ik weer een pctje die ik wil gaan betrekken in mijn gebeuren zeg maar.. niet dat ik daar echt iets van ken.. want dat doe ik niet.. kweet ook niet echt of dit een hele goede ervoor is.. zit om te beginnen namelijk al gelijk een mega gare geluidskaart in :)... eentje die 4 jaar geleden via via via bij mij terecht is gekomen en t opzich prima doet daar niet van (IT is nooit echt veeleisend geweest :)).. maar ik weet niet of hij echt goed is voor muziek maken met me pctje (kweet t eigenljk wel zeker van niet :)).. zeg ik eigenlijk ook nog fout, want ik wil eigenlijk meer me midi gebeuren gebruiken.. sequencen enzo.. (ben nog niet echt begonnen zoals je alweer lees denk ik :P).. en nou ging me ob12 updaten wel goed.. maar dat proggie van hun ken ik weer niet gebruiken.. weet ik niet of dat me pc.. me geluidskaart.. me ob12.. of gewoon het proggie zelf t probleem is eigenlijk.. volgens viscount me geluidskaart.. maar in feite gebruik ik toch niet echt geluid (??).. ach ja... je ziet vanzelf wel een bericht ergens staan als ik helemaal niks kan vinden.. en voor de rest.. :)... mazzel allemaal..
dr00p

welkom! misschien heb je zin om een kleine review van je OB12 te posten? is vast wel interessant voor menigeen

o ja.. :).. weet iemand nog een goeie pagina over hoe een synth (mijn synth?.. :)) bediend word zeg maar.. niet het meest basic spul wat er is want die zijn er genoeg.. maar gewoon een goeie pagina die mij ken vertellen wat alles precies doet zodat ik het begrijp wat het is (en dat het dat ook is zeg maar) zonder dat ie echt mega diep ingaat op alles.. hoop dat je begrijp wat ik bedoel :).. alvast bedankt weer =].. mazzel!.. dr00p..

gewoon toetsen indrukken en aan alle knopjes draaien ;)

aardig gek snel!! :P.. das bizar :).. en bedankt.. ja.. dat ken ik opzich wel een beetje vertellen.. maar t is wel me eerste en enige synth :).. en t is meer dat ik weet hoe ik er iets uit moet halen maar niet echt de gekke dingen weet om t zo maar te zeggen.. zoals je de weg naar oma pietje precies weet maar na 10 jaar nog steeds ken zeggen "woont ze op de boompjesweg dan?!".. als ie begrijp wat ik bedoel :).. oftewel ben gewoon nog een newb met me spul.. je begrijp me wel.. maar ik wil t wel es proberen.. je ziet t wel :).. mazzel.. dr00p! =]

Origineel geplaatst door olafmol
gewoon toetsen indrukken en aan alle knopjes draaien ;)

nouw dat bedoel ik! :D :P..

zoals je de weg naar oma pietje precies weet maar na 10 jaar nog steeds ken zeggen "woont ze op de boompjesweg dan?!"..

:P.. maar als ie nou iets vraag dan wil ik zeker wel proberen te antwoorden.. maar.. ben en blijf nog steeds een nieuw persoon met me spul zeg maar.. kweet hoe t moet.. maar ken t je niet vertellen.. =]

om t simpel te zeggen.. ik ken er compleet in blijven hangen zeg maar.. ik ken de leukste dingen ermee doen enzo.. voor mij dan.. heb pas net een paar midi kabeltjes erbij gehaald.. wereld voor me open :P.. dus daar ben ik nog niet zo ver in.. is best wel heel jammer.. want daar ken je juist ook hele geinige dingen mee doen.. daarom heb ik nou zeg maar weer een pctje.. met een kabeltje.. maar nou moet ik nog opgang komen zeg maar want me synth met pc doet wat moeilijk.. zoals hun proggie (ob12 editor) werk niet bij mij.. maar zoals ik eerder al zei.. of dat aan me pc.. geluidskaart.. me ob12 of gewoon hun proggie lig weet ik niet.. heb namelijk wel gewoon de drivers kunnen updaten dus.. (vaag :)).. maar t apparaat zelf vind ik een prachtding =].. maar wat ik ook al zei.. tis me enigste en eerste.. tis ook de engiste die ik heb kunnen vinden in die prijsklasse met zoveel knopjes :P (want dat doet t 'm toch ook wel :D).. zoiezo de engiste die wat aan de lage kant zit.. net als me em-1.. maar ze werken voor mij perfect.. :D..
wat ik bedoel eigenlijk ook is dat ik ook wel lees dat ie te weinig gilt of te weinig bas geeft.. tja.. kweet t niet :).. tuurlijk.. kan altijd bruter enzo maar deez geef voor mij toch ook al een hoop herrie :P.. en voor mooie zangerige strings doet ie t ook goed voor mij dus.. maak zelf hele rustige dnb als gruwelijke *beep*herrie zeg maar :D.. dus ik gebruik t allebei dat bedoel ik.. dus wat ik al zeg.. voor mijn is ie perfect.. hoop dat dit toch wel een overtuigend revieuwtje was ;).. als ie nog meer wilt hoor ik t wel :).. mazzel.. dr00p :)..

hehehehehehehe
>:| >:| :P :[>{ :luv: :duivels: :erm: :dj: :smeris: :frons: :eureka: :koffie: :geslaagd: :) :kimono: :mexico: :maffia: :kont: :walker: :koffie: :geslaagd: :fuckoff: :biertje: :frons: :smeris: :gaap: :bekdicht: :duivels:
{ :luv: :duivels: :erm: :dj: :smeris: :frons: :eureka: :koffie: :geslaagd: :) :kimono: :mexico: :maffia: :kont: :walker: :koffie: :geslaagd: :fuckoff: :biertje: :frons: :smeris: :gaap: :bekdicht: :duivels:
{ :luv: :duivels: :erm: :dj: :smeris: :frons: :eureka: :koffie: :geslaagd: :) :kimono: :mexico: :maffia: :kont: :walker: :koffie: :geslaagd: :fuckoff: :biertje: :frons: :smeris: :gaap: :bekdicht: :duivels:

jij word echt MR smiley ik voel het !!

Veel plezier hier

welkom!

Welkom

Welkom

Dat je hier maar veel L8o)L mag beleven. Je ga hier :{ op allerlei dingen en soms zul je jezelf voor de :stupid. er zitten hier veel leuke:) stoere8) en belerende :smeris: mensen, sommigen zijn ook wel wat :engel:. Vaak zitten mensen hier te:Z :z om maar zo min mogelijk te :W. We zijn hier allemaal :luv: :luv: en hebben veel :halleluja voor elkaar en elkaars werk. Ook heb ik al menig :dj: hier gezien.
Sommige reakties moet je :r van en van sommige steek je wat op :geslaagd:. Als je zelf :eureka::eureka: hebt maak die dan kenbaar.
Verder wens ik je veel plezier, na :walker: ik ff snel naar een :koffie: :peukie: !

Groet:doei: :okdan:
><i

Back