stereo pairing probleem sx3

bobaphat

Ouwe rot
Ik krijg in cubase dat de output mono is, dus dat maar een van het stereopaar het doet. Terwijl in devices outputs alles in stereo in is gesteld, weet iemand wat hier aan de hand is?? Erg vreemd dit

t ligt niet aan mn interface trouwens

is dit vanuit het niets gebeurd?
Zie je bij je output meter wel een stereo out LR ? (vu meter zeg maar)
het kanaal staat bij de output routing wel aan? (vst connection output)

Ik kwam er toevallig achter toen ik merkte dat ik het wat smal vond klinken, toen zag ik dat er gewoon dual mono wordt uitgestuurd.

Om zeker te zijn dat er niet iets is met een lullig instellinkje heb ik een stereo out preset gekozen bij vst connections-outputs. Ook merk ik dat bij mp3's winamp en dergelijke het signaal wel stereo is.

Er zit iets niet snor in sx3 maar wat???

Laatst gewijzigd:
kan je het project, zonder samples niet ff uploaden, kan er naar gekeken worden. :)

Humm ik heb niet echt dat het probleem bij 1 project zich voordoet, ik heb het bij alle projects :S

Ik kan niet echt uploaden hier, ik kan je wel eentje mailen anders

Heb je misschien een insert FX op die bus die het stereo signaal 'per ongeluk' verandert in mono ?

Dit is gewoon een bug, het komt en het gaat op onvoorspelbare wijze.

jammer

ff offtopic:

Hoe draait je nieuwe geinstalleerde systeem afgezien van bovenstaand probleem? Nu geen hikjes enzo als je flink wat plugins actief hebt?

Origineel geplaatst door bobaphat
Dit is gewoon een bug, het komt en het gaat op onvoorspelbare wijze.

Ff melden bij de makers, wellicht kunnen zij jou verder helpen.
hoe dan ook, mooi klote voor je.

Origineel geplaatst door sander
ff offtopic:

Hoe draait je nieuwe geinstalleerde systeem afgezien van bovenstaand probleem? Nu geen hikjes enzo als je flink wat plugins actief hebt?

De cpu power valt wat tegen, ik ben al een aantal keren tegen mn max gelopen. Ik heb nu 712 ram, mischien moet ik er nog wat bijprikken en helpt dat

Hij crash wel veel minder sander, dus dat is wel relaxt.

succes in malta trouwens

ga eens naar vst connections of hoe het ook weer heet, waar je je outputs en dergelijken kunt selecteren en reset de boel eens.. wellicht helpt dit iets?

ik heb wel eens gehad namelijk dat hij de routing naar mn geluidskaart niet meer helemaal zag, hij miste bepaalde verbindingen, door op reset te drukken kwamen ze weer allen tevoorschijn...

Back