AN1X inside out

je pics werken niet (meer)

vanmiddag op m'n werk deden ze het ook. Nu thuis zie ik:
Forbidden

You don't have permission to access /vanalles/cs1x_3.jpg on this server.
Apache/2.2.3 (CentOS) Server at www.chromis.nl Port 80

vanmiddag op m'n werk deden ze het ook. Nu thuis zie ik:
Dat is wel vreemd... ik kan ze gewoon overal benaderen. als je www.chromis.nl bezoekt, kom je dan uit op mijn hoofdsite (chromis labs) of kom je ergens anders uit? Misschien is het een virtualhost/DNS issue..

Inderdaad vreemd maar ook wel vervelend,

Eraser127,

als je http://194.109.193.91/ bezoekt, krijg je dan een nedlinux.com webpage?

Als je pingt naar www.chromis.nl, krijg je dan een reply van 194.109.193.91?

Zoniet dan is er iets in de DNS niet goed op een of andere manier...

Zit die pagina misschien bij jou nog in je cache, dat je deze daarom ziet? doe anders eens CTRL-F5 (hard refresh)

Ik heb de browser cache geleegd, en met een refresh (en tcpdump) gezien dat mijn site in elk geval langs mijn fysieke interface komt.

Ik zal nog eens dokteren of ik iets raars kan ontdekken,

Wat betreft de cs1x,

Ik heb deze vandaag flink schoon kunnen maken. Ik laat het bestaande toetsenvet zitten (dat krijg je sowieso niet met water weggespoeld), alleen mis ik nog wat contactspray voor de volumeknop. Hopelijk kan ik de cs1x maandagavond of dinsdagavond weer in elkaar schroeven.

Daarna is mijn alpha juno 2 aan de beurt, daarna mijn JX10...

Ik heb deze week een an1x gekocht, hij doet het goed op een aantal dingen na.

3 zwarte toetsen spelen alleen op 127 velocity, en wat vervelender, de 0 knop op de keypad doet het niet. Dit is vervelend omdat deze knop nodig is om een voice te initializen. Verder is deze knop ook nodig om in test mode te komen.
Hij geeft verder aan dat de battery ook low is, dus ik was er over na aan het denken om als de de batterij toch vervang ,de andere gebreken ook te fixen.

Ik denk dat het velocity probleem met vuil te maken heeft, dus ik wil dat even schoonmaken.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn met de 0 knop, is dit ook een kwestie van schoonmaken? En is het moeilijk om bij deze knop de komen?

Hoor je wel een klik als je op 0 drukt? Meestal zit de knoppenprint aan het frontpaneel geschroeft.

Zie het volgende plaatje, zo te zien zal je wat ander spul los moeten halen:

AN1x-inside.JPG

Ik hoor de klik wel. Vandaag doet de 0 knop het ook weer opeens. Hopelijk blijft ie werken. Ik hou het voor nu wel bij het schoonmaken van de black keys en het vervangen van de batterij in ieder geval.

Back