Nieuwe Rob Papen VSTi synth

Predator is a killer synthesizer that combines inspiring presets and
first-class features to make this your 'go-to' synth for contemporary music production.
The user interface has been designed so that almost all controls are visible on screen, making it fun and incredibly easy-to-use. And if you're unsure about a particular synth function, simply right click your mouse to access the help screen.

Predator is packed with powerful features such as Preset Morphing, Intelligent Preset Variation, MIDI and Synth Controllable FX, Unison Detune, Chord Memory and an extremely versatile Arpeggiator.

Included preset banks: HipHop (NY, Club, DirtySouth and Gfunk) banks. Jump, hardcore, breakbeat, various trance styles, DnB banks and more...

Last but not least …Predator also includes PredatorFX, allowing you to use the incredible filters, modulations, effects and vocoder as an FX plug-in within your music host.

Predator really is a swiss-army knife for making cutting-edge dance music tracks.

Available arround February 2007!

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Lukast
wat is jump

Afgekapte versie van hardstyle met een beetje oldschool house & early rave invloeden...
Niet om aan te horen imo. :bekdicht:

Leuk hoor, maar wanneer komt die DVD nou eens uit? :)
Volgens mij was de oorspronkelijke release gepland voor de zomer van 2005!

Origineel geplaatst door SteveJ
Afgekapte versie van hardstyle met een beetje oldschool house & early rave invloeden...
Niet om aan te horen imo. :bekdicht:

dat lijkt mij ook niet met zo'n belabberde combinatie van muziekstijlen.:)

Wel raar dat het weer een samenwerking is met ConcreteFX, zou ie zakelijk geschil hebben met Peter Linplug ofzo?

De naam is dus Predator en op Rob's site is meer informatie te vinden. Check hier de volledige specs.

Dit lijkt me echt een gave synth, veel mogelijkheden maar toch easy-to-use. :halleluja

(Zou een mod de titel even willen veranderen in 'Predator: nieuwe Rob Papen VSTi synth'? Ik kan dat blijkbaar niet doen. bvd)

De interface ziet er idd erg gelikt uit, maar ja het gaat om hoe die klinkt er wat je er mee kan. Ik hoop dat het geen Albino in een ander jasje wordt, daar raak ik namelijk snel op uitgekeken. Helaas nog geen audio demo's op de site...

:) Hopelijk volgt ie ooit een keer die andere softwaremerken en gaat ie ook hardware versies uitbrengen.

Last but not least …Predator also includes PredatorFX, allowing you to use the incredible filters, modulations, effects and vocoder as an FX plug-in within your music host.

dat klinkt toch wel erg interessant, zeker als de effecten en filters een beetje cool en van goede kwaliteit zijn.

Origineel geplaatst door King of Snake
dat klinkt toch wel erg interessant, zeker als de effecten en filters een beetje cool en van goede kwaliteit zijn.

Idd daar kun je leuken dingen mee doen, sinds ik veel aan het uitproberen ben gegaan heb ik er ook al veel leuke dingen mee gedaan ook! :D

Dat was het allereerste plaatje, toen was er verder nog niks bekend over Predator. Maar die stijlen staan er denk ik bij omdat de presets per muziekstijl zijn gecategoriseerd. Best handig :)

Ik las trouwens dat er ook een supersaw in zit, op alle 3 de oscs 8)

Staat een kort audio-demootje op de site, klinkt wel lekker dik, maar nog een beetje nietszeggend allemaal.. Ben wel erg benieuwd!! :okdan:

Back