Niet gelijklopende guitarist

stevy

Ouwe rot
hay,

ik heb hier een virtual guitarist 1 vst van een maat hier op een comp met FL 6.0 geinstalled. Eigenlijk weinig bijzonders, die plug-in, maar om 1 of andere reden loopt ie niet gelijk als ik hem in piano roll laat afspelen. In de vst zelf zie je dat ie soms gewoon begint bij 3/4 maat waardoor alles van virtual guitarist compleet scheef loopt met de rest. Op 1 of andere manier synced ie dus niet startpositie met FL. Enig idee waar dit aan kan liggen? Misschien een seq topic.. sja ik weet t niet.

Sja voor degene die guitarist niet kennen.. het is een akkoord spelen en je vst speelt zn melodietje in dat akkoord af.. maar als dat melodietje ergens random begint, heeft het weinig nut want dan loopt t scheef op de rest.

Re: Niet gelijklopende guitarist

Origineel geplaatst door stevy
hay,

ik heb hier een virtual guitarist 1 vst van een maat hier op een comp met FL 6.0 geinstalled. Eigenlijk weinig bijzonders, die plug-in, maar om 1 of andere reden loopt ie niet gelijk als ik hem in piano roll laat afspelen. In de vst zelf zie je dat ie soms gewoon begint bij 3/4 maat waardoor alles van virtual guitarist compleet scheef loopt met de rest. Op 1 of andere manier synced ie dus niet startpositie met FL. Enig idee waar dit aan kan liggen? Misschien een seq topic.. sja ik weet t niet.

Sja voor degene die guitarist niet kennen.. het is een akkoord spelen en je vst speelt zn melodietje in dat akkoord af.. maar als dat melodietje ergens random begint, heeft het weinig nut want dan loopt t scheef op de rest.

Vertel ons wat meer over je systeem: hoe groot is RAM, wat voor processor, netwerkkaart?, virusscanner?, wat voor ander programma's.
Andere vraag: is deze plugin wel compatible met FL 6? Of komt ie van FL 6 zelf vandaan?

:doei:
Yoonchi

bedankt voor meedenken, maar me computer zn specs zal er bar weinig mee te maken hebben. (amd dual core 4gb ram en nod 32 als virusscan)

Compatible met fl 6.0 vrees ik eigenlijk het meest, denk mss kan iemand er wat over vertellen.

Wat je standaard in FL6 kunt proberen als een plugin ruzie heeft met FL is om bij de wrapper opties "use fixed size buffers" aan te zetten. Ik zou ook even kijken of het in FL7 beter is (upgrade is gratis tenslotte en hij installeert hem er niet overheen).

Back