fruity doet vreemd: blijft op 10 bpm staan

MonoTron

Initiating Sequence..
Ik ben bij iemand bezig met een track in fruity studio 5.

Ik was een filter tweak aan het opnemen op extreem laag tempo, 10bpm, voor de extra controle.
Het probleem is nu, op een of andere manier heeft fruity dit vastgelegd in de track en deze wil alleen nog maar opstarten in 10bpm. Als ik de bpm weer terug op normale stand zet, wordt ie vrolijk weer terug op 10 gezet als ik de track start.

Kent iemand dit probleem en is er een andere manier om je bpm aan te geven?

Het is iig erg vreemd, want normaal kan je voor elke willekeurige track toch het bpm veranderen en afspelen?

Rechter muisknop op het bpm windowtje drukken, en delete events klikken, of delete automation, iets in die trend.
Heb zelf geen fruityloops meer maar dacht dat je het zo wel kan verwijderen.

volgens mij heeft hij dan het veranderde tempo opgenomen als automation in één of ander pattern...

rechtermuisklik op je tempo, dan edit events, en dan klik je linksboven op de knop voor options, edit, delete all

als dat niet werkt zou ik in de browser bij current project - automation gaan kijken, en dan alles waar iets van tempo in staat verwijderen

ben benieuwd of het lukt, fl is ook alweer een tijdje geleden hier :)

Te gek, bedankt voor het snelle antwoord!

De delete events werkte niet. Maar ik heb nu in de eerste paar seconden gewoon het tempo opgeschroeft en dit opgenomen.

Het was raar want in pattern mode bleef ie wel op het goede tempo staan.

MAar, het werkt zo ook, dus:

:biertje: :halleluja

Back