Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Bass
Over het algemeen vind ik Timbaland producties toch wel erg lekker klinken.. zoals :
Aaliyah - Try again, are you that somebody, we need a resolution
Missy Elliott - Lick shots, smooth chick
Bubba Sparxxx - Lovely
Overigens, van My love van Justin Timberlake lijkt de backing track zo overgenomen van Aaliyah - Are you that somebody met die mondbeats...
Origineel geplaatst door m.u.f.f
rest van het album ook lekker? vond my love wel ok, maar ik vond het album errrrrrrug tegenvallen.
see you in court![]()
Origineel geplaatst door ViNCE
tja, ik moet ook eerlijk toegeven dat ik in dronken buien best in staat ben om een tegen n tienerbilletje aan t te schuren met dit nummer..![]()
![]()

Origineel geplaatst door ViNCE
echt een mooie ronde bil is zo verleidelijk met n glas scotch in de hand..![]()
![]()

Origineel geplaatst door dennisb
ik vind ronde billen ook zonder n glas scotch in de hand bijzonder verleidelijk moet ik zeggen![]()

In de Sensation Anthem 2003 is een rechtstreekse preset uit de Virus C gebruikt. Effectief en dus niets mis mee.Origineel geplaatst door Subgroover
En mijn mening is dat het echt vet irritant is als je een bepaald geluid uit een goedkope plugin of module herkent.
Er komt nog eens bij, dat deze preset ontstaan is na grote hits in de trance-scene zoals: The Orange Theme en Sensation Anthem 2003 (die Mozart cover). Geniale tracks trouwens!
Timbaland wilde een top40 gericht R&B/pop nummer maken voor de masses. Is hem dit niet gelukt? Denk je dat hem het ook maar een haar op zijn reet scheelt wat er op een forum als dit gedacht wordt van de manier waarop hij zijn muziek heeft gemaakt? Komop zeg.Dit is een voorbeeld van een zwaar mislukt experiment!!!
Origineel geplaatst door 1pauluzz1
In de Sensation Anthem 2003 is een rechtstreekse preset uit de Virus C gebruikt. Effectief en dus niets mis mee.
Maar jouw mening is dus schijnbaar dat het " vet irritant is als je een bepaald geluid uit een goedkope plugin of module herkent "
Je zegt hiermee dus, dat het not done is om een preset uit een goedkope plugin/module te gebruiken, maar als het dan uit een duurdere hardwaresynth komt is het "geniaal!" :confused:
Beetje vreemd, natuurlijk zijn plugins goedkoper en wie weet wat de ontwikkelingen brengen. Misschien getuigd het zelfs van lef als een 'gevestigde' producer niet telkens op safe speelt door de studio-inhoud van zijn collega's te bekijken en aan te schaffen, maar door te experimenteren met b.v. softsynths. Dat jij dus prijs als graadmeter voor kwaliteit beschouwd zegt denk ik meer over jezelf dan over die producten..
Timbaland wilde een top40 gericht R&B/pop nummer maken voor de masses. Is hem dit niet gelukt? Denk je dat hem het ook maar een haar op zijn reet scheelt wat er op een forum als dit gedacht wordt van de manier waarop hij zijn muziek heeft gemaakt? Komop zeg.
Origineel geplaatst door seventhson
Het doet me denken aan van die uberfoute cheesy happy hardcore op de 1 of andere manier.
Volgens mij is het gewoon een standaard supersaw geluid met een beetje portamento,kan je zelfs uit synth1 halen.
Dat arpje vond ik ook nogal vanguard achtig klinken zoals iemand anders al opmerkte.
Origineel geplaatst door MokuM
"die is geautomated (<- is dat goed NL?)..."

Origineel geplaatst door deins
maar hier geen andere liefhebbers van roots manuva ( de youtube link)
die muziek komt op mij behoorlijk "orgineel" over.............................
of is dat geen rap?:confused:
Origineel geplaatst door prosoloist
Niet boeiend misschien, maar ik zag timbaland laatst in een clip met een of andere moog (geloof ik) kon niet zien welke..
Die sound van my love, kan ik zelfs met mijn mini korg (1973) nog binnen 3 sec in elkaar knutsellen, dus waar gaat dit geneuzel allemaal om eigelijk..