Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zeggen de specs je niets ?Origineel geplaatst door olafmol
klinkt allemaal erg goed hoor! maar i'm with Lo-fi........ specs zeggen mij nix....het gaat om de UI en om de klank....en die 2 dingen hangen erg met elkaar samen..maak een goede UI waarmee je synth optimaal kan benutten en optimaal kan laten klinken..ok ik weet dat dit een modular is, maar ik heb liever een beter bruikbare interface waardoor ik bijna altijd goed klinkende sounds heb dan een UI die helemaal over de top is om me maar zoveel mogelijk mogelijkheden te geven en ik 80% van de tijd sounds maak waar ik nix mee kan.....
Olaf
of wat dacht je van zoveel osc's dat ze mekaar allemaal weg-faseren? en dat je dat heel lastig kan voorkomen? ik noem maar een vb...zoals de fantastische "Con Brio ADS 200" die een dikke flop is geworden(de omega moet wat betrefd uiterlijk hier op gaan lijken)

tja ... specs zeggen iets over de specs en niet automatisch iets over het geluid ..dat is namelijk altijd afwachten ..en dat zei ik ook (een lekker wijf zegt iets over het uiterlijk niet over haar karakter .. om maar eens een analogie te gebruiken)Origineel geplaatst door olafmol
nee specs zeggen me echt niet zoveel ..... kijk bv naar de alesis andromeda..... nou dat zou je van het moeten zijn..maar ik heb er eens een uurtje of wat mee gespeeld en ik werd er niet warm of koud van..... er sprong geen vonk over zeg maar...... je kan ook 20 kut-klinkende VCO's hebben...en reteslechte filters.....analoog is niet onfeilbaar hoorof wat dacht je van zoveel osc's dat ze mekaar allemaal weg-faseren? en dat je dat heel lastig kan voorkomen? ik noem maar een vb...
Olaf

Origineel geplaatst door Calvader
Ik vertel alvast dat je aan de Omega Pro-1 een synth hebt die de Virus KC ,Novation Supernova II en de Nordlead 3 ver achter zich laat wat betrefd hoorbare prestaties van tegenwoordig maar je kunt ze er ook gerust mee emuleren dankzij onze filters die de typische scherpe digitale klanken kunnen voortbrengen. het is ook mogelijk een TR 909 te emuleren of een Jupiter 8 of zelfs een MOS 6581 SID.
we maken namelijk een preset interface waarbij veel vintage synth's al inbegrepen zitten in de Omega Pro-1 die hoorbaar werkelijk niets verschillen!

Ik ben mijn vakantie geld in aan het plannen.. Moet ik met jullie bak rekening houden?Origineel geplaatst door Calvader
Nog even geduld A.U.B. we zullen snel met verse Updates komen!
Military gear!!!!! Jiehoe!Origineel geplaatst door Leo
Volgens mij kan jij gewoon je reisje Bagdad boeken hoor Johnny.
En boek maar vast voor volgend jaar ook.