808 en virus c beide 500 te mooi om waar te zijn

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
"P.s. Ben momenteel niet op mijn thuis adress dus je kan ze niet ophalen kan ze op zn vroegst maandag vertsuren met de post !! Thanks"

hahaha wie trapt daar nu in ;) Als ik iets koop wil ik altijd wel eerst ff uitgebreid testen met een :koffie: erbij :D

Staat ook een telefoonnummer bij; ken goed een geintje zijn om iemand helemaal te laten platbellen.. :D

Is al een draadje over geweest en gesloten.
Maar het is inderdaad een oplichter!

van die gozer heb ik me 808 gekocht. hij is niet onaardig, maar bij thuiskomst bleek de 808 nog een flink aantal niet vermelde mankementen te hebben..

Origineel geplaatst door Nowald
van die gozer heb ik me 808 gekocht. hij is niet onaardig, maar bij thuiskomst bleek de 808 nog een flink aantal niet vermelde mankementen te hebben..

Dus eigelijk wel onaardig, beter nog het is gewoon een klootzak dus.

Ik heb trouwens wel de behoefte om die gast in de zeik te gaan nemen ;)

die 808, was dat niet die hier eerder te koop stond, van zappa of zo?
en heb jij die dan weer terug gegeven aan hem, want hij verkoopt hem dus blijkbaar weer?

die 808 staat nog vrolijk hier dus ik neem aan dat hij een nieuwe heeft gekocht, of die advertentie is gewoon bull. of hij van zappa is geweest weet ik niet.

Re: 808 en virus c beide 500 te mooi om waar te zijn

Origineel geplaatst door sjeijk
hier is de link

http://muziek.marktplaats.nl/synthe...ua9Gq4Wt8nPrGtSU7r2KkYfztuwgawna++/n1D8M9s4U=

maar pas op!!! boek geen geld over, want hier zit vermoedelijk een luchtje aan!!

yoooh bassj...
en de rest
kga hier verder dikke skammm dit!!!
zegter verder niks over vanmorgen ,...ist verhaal al weggehaald,...
ËZ zit er in ; de corne boot,..ik moest wachten op mn app tr606
kwam nooit ,...cash veeeeel latert !

:halleluja

die 808 staat nog vrolijk hier dus ik neem aan dat hij een nieuwe heeft gekocht, of die advertentie is gewoon bull. of hij van zappa is geweest weet ik niet.

ok, kan ook mijn vergissing zijn hoor, maar ik las iets van... het is die met aanpassingen of zo, dus ik dacht aan die 808 met de aparte drukknopjes...

uit zijn advertentie kan ik niet opmaken dat het om een gemodde 808 gaat :)

Ben jij wel te vertrouwen?:P

Heb hem vanmiddag aan de lijn gehad,.... (had gereageerd via het forum)..... Klonk niet onaardig....maar dat ik niet even ga telebankieren zonder het koopwaar te hebben gezien, begreep hij ook wel..

Origineel geplaatst door Achelousje
Heb hem vanmiddag aan de lijn gehad,.... (had gereageerd via het forum)..... Klonk niet onaardig....maar dat ik niet even ga telebankieren zonder het koopwaar te hebben gezien, begreep hij ook wel..

en nu ? Ben wel benieuwd eigelijk :maffia:

Origineel geplaatst door Achelousje

echte hollander.... toch nog ff proberen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back