808 en virus c beide 500 te mooi om waar te zijn

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dacht dat mijn geachte mede forumleden te vertrouwen waren 8o)

Had dus mijn nummer achtergelaten via de PB en ben dus een paar uur later terug gebeld.
Hij had het geld dus echt nu nodig en hij was niet in de buurt van zijn spullen
Dus hield het op van zijn kant......... ( hij baalde dus ook dat zijn advertentie hier was weggehaald),

Ik had 'm net ook aan de telefoon en hij begreep wel dat er geen geld werd overgemaakt zonder iets te zien/uitproberen. Hij vond het toch het proberen waard!?
Ik ben benieuwd tegen hoeveel mensen hij zegt dat ie na het weekend terugbelt asl hij dan nog niks verkocht heeft en alsnog het geld nodig heeft.

kan me vaag ergens een thread herinneren waar ook geld overgemaakt is maar geen spulletjes en spontaan weigerende email adressen. Maar ik kan de thread nergens meer vinden 8o)

Ah.; en als iemand nu es zou bellen en zeggen:

Ah, geen probleem kerel, ik kom je oppikken en dan rijden we samen gewoon om die 808 :yamaha:

Pas op!!!

Deze jongen verkoopt vaker gear goedkoop. Zo heb ik 2 maanden geleden geld overgeboekt naar deze meneer uit Putte. Zie ook deze thread:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=72483

Zoals je kunt zien heeft hij regelmatig snel geld nodig en gebruikt meneer synthforum ervoor:

https://www.synthforum.nl/forums/se...=2038629&sortby=lastpost&sortorder=descending

Ik heb deze meneer het geld overgeboekt (225+7,50verzendkosten), nadat hij me persoonlijk opbelde of ik het geld meteen wilde overboeken zodat hij de virus B zou verzenden. Zo gedaan en gewacht. De hele week geen pakket. Ik hem opbellen na 3 dagen of hij het bewijsje had. Zou hij even moeten zoeken en zou me terug bellen. Niet dus. Na een week weer gebeld. Hij was het vergeten en zou opnieuw zoeken. Na 10 dagen geen reactie en heb ik deze Corne H. uit Putte gebeld hoe het ermee stond. Hij had geen bewijs en zou het geld direct terug storten. Toen wist ik dat hij me gewoon gebruikt heeft om snel geld te vangen en het vervolgens terug te boeken zodat meneer zijn rekeningen kan betalen. Helaas bleef de terugstorting erg lang uit, bijna 2 maanden.

Ik heb gisteren mijn geld terug gekregen dat ik begin december gestort heb na 85 telefoontjes en verzoeken en ook 85 keer te zijn voorgelogen.

Omdat het op dit forum plaatsvindt ben ik van mening om forumleden hiervoor te waarschuwen. Gear wordt goedkoop aangeboden, lid krijgt veel reacties en ontvangt van diverse mensen geld. Dit gebruikt hij voor zijn eigen plezier om het na 2 maanden terug te storten en dan denkt meneer dat hij quit staat en netjes is geweest.

Dat is goedkoop geld lenen, en dat van mensen die het niet kunnen missen...

Pas dus op en doe geen zaken met hem!

Bericht door een moderator:
Voordat er onduidelijkheid ontstaat:
Deze persoon is gebanned van Synthforum, en zijn threads zijn al eerder verwijderd van het publieke forum.

Origineel geplaatst door Achelousje
Dacht dat mijn geachte mede forumleden te vertrouwen waren 8o)

Dat dacht ik dus ook, na vele goede ervaringen gehad te hebben. Helaas zijn er mensen die hier misbruik van maken. Mochten meer mensen slachtoffer zijn geworden van deze man zijn handelswijze, neem gerust contact met me op via PB.

wat een zielige vertoning zeg, waarom worden dit soort mensen niet gewoon van het forum gebanned ?
er zijn meerdere oplichters hier aanwezig, en zelf heb ik er ook problemen mee gehad.

maar nee, je moet al blij zijn als deze thread niet wordt verwijderd bijvoorbeeld. ik snap wel dat de mods hier vinden dat je niet zomaar mensen van nare dingen kan beschuldigen, maar daarin kan je te ver gaan.

zo, dat was dan even mijn frustratie...

@ elektrovolt: deze persoon heeft inmiddels een ban (zie ook 2 posts hiervoor van Hanz)

Origineel geplaatst door Vizion
Heeft een ban eigenlijk wel zin?
Kleine moeite om een nieuw account aan te maken (desnoods vanaf een ander adres)
en gewoon de draad weer op te pakken.. of gaat dat niet zo makkelijk?

Oplichters.. bah! :r

het lijjkt me dat hij niet zomaar een bankrekening onder een andere naam kan fixen. Tenzij hij bereid is ECHT veel moeite te doen om mensen te rippen.

ik heb vanochend een uitgebreide thread geschreven over de ervaring die ik met deze verkoper heb. laten we het erop houden dat ik je zou afraden om iets van deze verkoper te kopen. daarentegen zou je hem wel iets mogen verkopen namens mij (.. een pak van het één of ander..).

meer informatie over deze verkoper alsmede mijn originele thread vind je hier, geheel buiten het forum om: http://ezcid.net/crecords.doc

@nomore
huh bankrekening? ging hier over een forum-acount die geband is.. meestal is dit ook met IP-adres dacht ik.

In ieder geval kan een geëngageerd persoon altijd een site starten met deze heer zn gegevens op enzo..
zo kan een google search op de verkoper eventueel mensen alarmeren..
wel mee opletten.. want das laster!

dus dat is laster, aha.. en wat is iemand 375 euro laten betalen voor fictionele synthesizers dan? ik ben benieuwd wat de technische benaming daarvoor is.

@ez`

"oplichting" is de term daarvoor

maar het feit dat je je geld terug hebt veranderd wel de zaak.
dus momenteel is deze heer onschuldig..
in geval van oplichting kan je natuurlijk altijd de politie inlichten :eureka:

en dat had jij eventueel kunnen doen, aangetekend schrijven aan die Corné dat je indien hij niet binnen de x-aantal dagen geld overmaakt, de politie zal inlichten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back