808 en virus c beide 500 te mooi om waar te zijn

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Bericht door een moderator:
En andermaal privé-gegevens verwijderd.
Wat je op je eigen site plaatst moet je zelf weten, maar Synthforum is en blijft géén medium voor het plaatsen van privé-gegevens van gebruikers teneinde ze aan de schandpaal te hangen.

Ik heb geen zin om steeds dit soort opschoon-acties te moeten plegen, kortom, houd het een beetje volwassen en in lijn met de duidelijk hiervoor neergelegde policy.

@ Likwidz: o sorry, ik had niet goed gelezen...

een ban is slechts een tijdelijke manier om dit soort lui te weren. zo iemand komt echt wel weer onder een andere naam en IP tevoorschijn. ook ben ik van mening dat zulke mensen best wat harder aangepakt mogen worden. ik snap natuurlijk wel dat je niet zomaar iemand kan beschuldigen, maar als je duidelijke bewijzen hebt dat de persoon in kwestie een oplichter is, dan vind ik dat dat best naar buiten gebracht mag worden.

op deze manier hebben de oplichters vrij spel en kunnen ze gewoon hun gang gaan.

Van mij mag deze hele treat wel aan die oplichting treat worden toegevoegd, is wat duidelijker en makkelijker te vinden. Kunnen we meteen in het vervolg altijd die treat pakken als weer eens iemand genaait is, een nette sticky treat van maken ofzo?

tja, het is natuurlijk allemaal jullie schuld. omdat jullie zo nodig je geld terug willen hebben, moet de kerel anderen het geld afhandig maken, om te kunnen betalen. ;)

koop dan ook geen synths (fictief of echt bestaand) voor een dievenprijs, als iemand in geldnood zegt te zitten. betaal liever een faire prijs aan iemand die niet met een strop om zijn nek zit. daar zou je je zelf ook beter bij moeten voelen.

ben het eens met een vorige poster:

oplichters :r

maar eh... aasgieren ook :r

Origineel geplaatst door rvooh
@nomore
huh bankrekening? ging hier over een forum-acount die geband is.. meestal is dit ook met IP-adres dacht ik.

een ander ip-adres kun je zo krijgen als je wil. Voor een bankrekening onder een andere naam moet je net ff iets meer moeite doen ;)

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik post vanacht ze gegevens wel weer hoor.
Want iedereen kan maar niet genoeg gewaarschuwd zijn!

ben t eg zat ,..rot op met corne,...
algeeftie cash terug ,...ben je nog steeds een ,...niet aardig persoon toch ?
MN VERHAAL ,..MBT DE 606 VAN M mag niet gepubliceerd worden ,..en blijkbaar ister wel intresse voor ???
en al heeft ez zn cash terug naar ik hoor ,..dan klopt dit toch niet
dat jeje cash sturt naar china is dom ,..maar iemand van t forum ,..uit putte in de buurt ,...van ,...iedreeen ,..zegt toch wat!
ban watnou ban ,...
hanz/iedereen ,....moderators standup rot op met zulke gasten ,.....ik stem voor t dsf bevrijding front !
xx 2 corne

:duivels:

Origineel geplaatst door R-ond
ben t eg zat ,..rot op met corne,...
algeeftie cash terug ,...ben je nog steeds een ,...niet aardig persoon toch ?
MN VERHAAL ,..MBT DE 606 VAN M mag niet gepubliceerd worden ,..en blijkbaar ister wel intresse voor ???
en al heeft ez zn cash terug naar ik hoor ,..dan klopt dit toch niet
dat jeje cash sturt naar china is dom ,..maar iemand van t forum ,..uit putte in de buurt ,...van ,...iedreeen ,..zegt toch wat!
ban watnou ban ,...
hanz/iedereen ,....moderators standup rot op met zulke gasten ,.....ik stem voor t dsf bevrijding front !
xx 2 corne

:duivels:

Wat is dit voor wartaal?

meating ???

meating ???

ik stel voor om eens een synthforum-meeting te houden

te houden bij deze gast thuis.......

als iedereen nou wat apparaten en lange kabels meeneemt
binden we m vast met audio kabels en zetten grote boxen tegen zn oren
en dan net zolang freaken....

Bericht door een moderator:
Dit soort bedriegende taal hoort niet op synthforum thuis. Ik sluit deze thread dan ook.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back