koekebakker
Olie op het vuur
ah de XS... das idd een primaaa filmpje. Nu terug naar OS 2.0 (die er nog niet is)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Saskija
Is dit het bewuste Motif XS-filmpje? Ook een leuke demonstratie. Bert Smorenburg mag dan wel wat oubollig uit de hoek komen, zijn Engels is (vooral in het Motif ES-filmpje) tenenkrommend krom, hij is wel enthousiast en weet dat wel over te brengen. Ben Crossland lijkt veel meer geinteresseerd in de techniek achter de geluiden en laat niks muzikaals horen. Als ik Bert zie spelen met arpeggiators krijg ik een beeld van de Motif als een monstersynth voor musici, als ik Ben zie spelen met een Virus TI en allerlei piep - en kraakgeluiden produceert krijg ik de indruk dat de TI een herriebak voor techneuten is. Ik kan me bin ieder geval niet echt voorstellen dat iemand na een demonstratie van Ben Crossland de volgende dag naar de winkel rent om ook een Ti te kopen. En da's best jammer.
)Origineel geplaatst door PegaSus2k6
Reply van Marc (van Access) op het VirusTI forum:
__
we will update our website and upload the OS, once we're back on a stable and fast internet connection. right now, we cannot upload with more than 2kb/s ...
best, marc
__

Origineel geplaatst door Saskija
Mensen zijn pissig omdat Access voor de zoveelste keer gedane beloftes niet nakomt. Als ze enkel hadden gezegd "OS 2.0 binnenkort te downloaden" was er niets aan de hand geweest, dan was iedereen in blije afwachting van de update geweest. Maar ga mensen niet voor de zoveelste keer dingen beloven die je op dat moment niet kunt waarmaken.

Origineel geplaatst door Heaveether
ik kan me juist voorstellen dat er nog mensen zijn die pissig zijn, omdat het bij sommigen nog niet stabiel loopt
en dat is lijkt me waar het mij het meest om draait, de rest is bij zaak!
en ja bij sommigen loopt het wel stabiel.
maar ik kan geen nummer in elkaar zetten zo lang dat ding niet strak loopt.
(het is de enige synth die ik heb) en als ik nu een nummer wil maken moet ik dat ding steets gaan samplen
Eeerst: de stabiliteit
Dan de rest![]()
ik vermoed dat het nog wel enige tijd kan duren,,
ik leest de acces access-list@ampfea.org en daar word door access beweert volgens mij dat het nog wel enige tijd kan
duren voor dat de update komt. en dat het een foutje was van access dat hij de 21ste releast zou worden.
sorry voor de teleurstelling![]()
wachten rustig af... 
tis net een brommer waar je op wilt scheuren en je rijd bijna 80, en de ketting knalt er weer af...

presies presies presies, al ben ik wel verslaaft aan het ding..
het irriteerd me de klere. en word er ziek nerveus van.
net of er een virus in zit![]()

sorry