Virus TI OS. 2.0 ervaringen

Is dit het bewuste Motif XS-filmpje? Ook een leuke demonstratie. Bert Smorenburg mag dan wel wat oubollig uit de hoek komen, zijn Engels is (vooral in het Motif ES-filmpje) tenenkrommend krom, hij is wel enthousiast en weet dat wel over te brengen. Ben Crossland lijkt veel meer geinteresseerd in de techniek achter de geluiden en laat niks muzikaals horen. Als ik Bert zie spelen met arpeggiators krijg ik een beeld van de Motif als een monstersynth voor musici, als ik Ben zie spelen met een Virus TI en allerlei piep - en kraakgeluiden produceert krijg ik de indruk dat de TI een herriebak voor techneuten is. Ik kan me bin ieder geval niet echt voorstellen dat iemand na een demonstratie van Ben Crossland de volgende dag naar de winkel rent om ook een Ti te kopen. En da's best jammer.

Origineel geplaatst door Saskija
Is dit het bewuste Motif XS-filmpje? Ook een leuke demonstratie. Bert Smorenburg mag dan wel wat oubollig uit de hoek komen, zijn Engels is (vooral in het Motif ES-filmpje) tenenkrommend krom, hij is wel enthousiast en weet dat wel over te brengen. Ben Crossland lijkt veel meer geinteresseerd in de techniek achter de geluiden en laat niks muzikaals horen. Als ik Bert zie spelen met arpeggiators krijg ik een beeld van de Motif als een monstersynth voor musici, als ik Ben zie spelen met een Virus TI en allerlei piep - en kraakgeluiden produceert krijg ik de indruk dat de TI een herriebak voor techneuten is. Ik kan me bin ieder geval niet echt voorstellen dat iemand na een demonstratie van Ben Crossland de volgende dag naar de winkel rent om ook een Ti te kopen. En da's best jammer.

precies mijn punt!

de xs filmpjes waar ik op doel staan trouwens hier:
http://www.yamaha.com/namm/w2007/videos.html

edit: hmm, ik zie dat de xs dealer demo van bert er niet meer opstaat sinds vandaag. (die suffe amerikaan staat er nog wel op, maar die is helemaal niet leuk kwa demo :()

Reply van Marc (van Access) op het VirusTI forum:

__
we will update our website and upload the OS, once we're back on a stable and fast internet connection. right now, we cannot upload with more than 2kb/s ...

best, marc
__

ja, dat gaat toch nergens over...
daar geloof ik geen snars van.

enfin, als dat zo is, dan duurt het minimaal 3 weken voordat ze weer een normale isp hebben.

Smousjes. Alsof de Access-mensen op de Namm-beurs de enigen in het bedrijf zijn die de software in bezit hebben en moeten wachten tot ze weer in Duitsland zijn voor ze het op de server kunnen zetten. Er zal weer wat anders aan de hand zijn waardoor ze de software niet willen releasen. Gezien het persbericht waren ze vast van plan om tijdens de namm de software-updates te releasen. Normaliter betekent dat dat die software plus de aangepaste webpagina's al op de server klaargezet worden zodat die vanaf het moment van de aankondiging meteen beschikbaar zijn.

Er zal weer wat aan de hand zijn dat ze de software op het laatste moment hebben moeten terugtrekken. Access is een sympathiek bedrijf met een uniek produkt, maar oh oh wat zijn ze vaak hopeloos amateuristisch bezig door continu dingen te beloven die ze niet binnen de beloofde tijd kunnen waarmaken.

Origineel geplaatst door PegaSus2k6
Reply van Marc (van Access) op het VirusTI forum:

__
we will update our website and upload the OS, once we're back on a stable and fast internet connection. right now, we cannot upload with more than 2kb/s ...

best, marc
__

Ja daar is al een hele discussie aan de gang hierover inderdaad. Access heeft het aan zichzelf te danken dat ze zo'n stempel opgedrukt krijgen van het niet releasen van spul op het aangekondigde moment.

Ik was zelf niet eens op de hoogte dat dit OS er aan zat te komen, dus zie het als een leuke uitbreiding van de TI. Vind het dan wat vreemd dat mensen nu al pissig (niet speciaal hier, maar wel op Virus forum) worden over het feit dat het OS nog niet beschikbaar is. Het is in feite nog maar net aangekondigd en nu al boos worden dat het er nog niet is. Alsof die TI nu ineens een waardeloos onbruikbare bak is zonder dat nieuwe OS ofzo.....

Mensen zijn pissig omdat Access voor de zoveelste keer gedane beloftes niet nakomt. Als ze enkel hadden gezegd "OS 2.0 binnenkort te downloaden" was er niets aan de hand geweest, dan was iedereen in blije afwachting van de update geweest. Maar ga mensen niet voor de zoveelste keer dingen beloven die je op dat moment niet kunt waarmaken.

ik vermoed dat het nog wel enige tijd kan duren,,

ik leest de acces access-list@ampfea.org en daar word door access beweert volgens mij dat het nog wel enige tijd kan
duren voor dat de update komt. en dat het een foutje was van access dat hij de 21ste releast zou worden.

sorry voor de teleurstelling :gaap:

> this is from virusti.com:
>
http://virusti.com/forum/index.php?act=ST
&f=10&t=2085
>
>>we will update our website and upload the OS, once we're back on a
> stable and fast internet >connection. right now, we cannot upload with
> more than 2kb/s ...
>>
>>best, marc
>

rom: Adam Goodfellow [mailto:adamgood_ms@btconnect.com]
To: 'Access GMBH product forum' [mailto:access-list@ampfea.org]
Sent: Tue, 23 Jan 2007 12:00:02 +0100
Subject: RE: In case you missed the announcement: OS 2.0! Wow!

NAMM = Not Available - Maybe May

Is the correct translation.

Though this year - it should probably have been called NAMS... as most of
the other (other than TIOS 2) interesting stuff seems to be targeted for
late/end summer - ie September

Adam

-----Original Message-----
From: access-list-bounces@ampfea.org [mailto:access-list-bounces@ampfea.org]
On Behalf Of Sjaak de Vos
Sent: 23 January 2007 10:20
To: Access GMBH product forum
Subject: Re: In case you missed the announcement: OS 2.0! Wow!

>
> Yes Access announced it at NAMM, but I'm 100% sure that the line "it
> will be available today" was just a misunderstanding or
> misinterpretation of the news release.
>
>
New, Availlable May, Maybe

NAMM

ik kan me juist voorstellen dat er nog mensen zijn die pissig zijn, omdat het bij sommigen nog niet stabiel loopt

en dat is lijkt me waar het mij het meest om draait, de rest is bij zaak!

en ja bij sommigen loopt het wel stabiel.

maar ik kan geen nummer in elkaar zetten zo lang dat ding niet strak loopt.

(het is de enige synth die ik heb) en als ik nu een nummer wil maken moet ik dat ding steets gaan samplen

Eeerst: de stabiliteit
Dan de rest :peukie:

Origineel geplaatst door Saskija
Mensen zijn pissig omdat Access voor de zoveelste keer gedane beloftes niet nakomt. Als ze enkel hadden gezegd "OS 2.0 binnenkort te downloaden" was er niets aan de hand geweest, dan was iedereen in blije afwachting van de update geweest. Maar ga mensen niet voor de zoveelste keer dingen beloven die je op dat moment niet kunt waarmaken.

Dat snap ik en is ook niet bepaald handig als je al zo'n naam hebt opgebouwd. Maar ik ben net zo blij met m'n Virus nu als straks na die update hoor:)

mischien ligt het ook wel aan het ding zelf, dat ik em mischien moet in ruilen voor een andere. dat deze toevallig een defect heeft :confused: of dat ik een hele dure usb contoller mot kopen

:frons:

Origineel geplaatst door Heaveether
ik kan me juist voorstellen dat er nog mensen zijn die pissig zijn, omdat het bij sommigen nog niet stabiel loopt

en dat is lijkt me waar het mij het meest om draait, de rest is bij zaak!

en ja bij sommigen loopt het wel stabiel.

maar ik kan geen nummer in elkaar zetten zo lang dat ding niet strak loopt.

(het is de enige synth die ik heb) en als ik nu een nummer wil maken moet ik dat ding steets gaan samplen

Eeerst: de stabiliteit
Dan de rest :peukie:

Jep. Dat USB gedoe is ook gewoon ruk nu. Ik gebruik dat ook nooit voor audio. Ik zie ook liever een update die dat geheel gewoon eens normaal oplost en stabiel maakt. Aangezien ik voorheen een C had ben ik wel gewend om alles op de Virus zelf te doen ipv via Virus Control, maar het zou zo niet moeten zijn. Ik hoop dat OS2 wel wat verbetering meebrengt wat dat betreft.

ik vermoed dat het nog wel enige tijd kan duren,,

ik leest de acces access-list@ampfea.org en daar word door access beweert volgens mij dat het nog wel enige tijd kan
duren voor dat de update komt. en dat het een foutje was van access dat hij de 21ste releast zou worden.

sorry voor de teleurstelling :gaap:

dat heb je een beetje verkeerd begrepen. Dat is een mailing list waar iedereen naar toe kan mailen. Dit bericht was gewoon sarcasme van iemand. Dat is niet door access zelf beweert.

presies presies presies, al ben ik wel verslaaft aan het ding..

het irriteerd me de klere. en word er ziek nerveus van.

net of er een virus in zit :erm:

zo kun je niks beginnen, je loopt vast met het maken van een nummer en blijft klooien met die instellingen

haat dat!

ik vind het heel spontaan van acces dat ze met allemaal nieuwe dingen komen. maar kijk als het nou poepstrak supperstabiel zou lopen dan heb je veel meer aan je virus.

tis net een brommer waar je op wilt scheuren en je rijd bijna 80, en de ketting knalt er weer af...

owww sorry Quifster, mijn excuses dan.. dacht dat croslamp het was 8~

we zullen zien ;) wachten rustig af... :engel:

tis net een brommer waar je op wilt scheuren en je rijd bijna 80, en de ketting knalt er weer af...

Mag er aub zo een ketting komen??? Verplicht op elke brommer! :duivels:

presies presies presies, al ben ik wel verslaaft aan het ding..

het irriteerd me de klere. en word er ziek nerveus van.

net of er een virus in zit :erm:

Je kunt wel post-na-post plaatssen (ook in andere topics) dat de virus een buggy bak is maar
heb je het wel eens bij FL studio gezocht?????? Klakkeloos aannemen dat een produkt van 130
euro perfect werkt vind ik wel zeer,zeer naief! :stupid

yea i know :) sorry :stupid

je hebt gelijk,, ben ik zelf ook al een beetje achter......

komt door de irritaties,

Back